Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '11

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Kim akıllı kim deli?

Kim akıllı kim deli?
 

Sürekli gözlem halindeyim. Mesleğim gereği daha bir ilgiliyim insan psikolojisiyle... Kimin ne düşündüğü, ne hissettiği belli değil sanki bu günlerde... Herkes takmış bir maske, gezinip duruyor ortalarda. Asıl niyet ve düşünceleri o kişinin bam teline basınca görebiliyorsunuz ancak... O ketum, güleryüzlü insan birden kusuveriyor içindeki çirkinlikleri... 

Hep hediye almanın yanlışlığından dem vuran özel okul öğretmeni bir tanıdığım var. Öğretmenler Günü hediyesi zaten cukkayken, şimdi Okuma bayramı hediyesi için para topluyormuş veliler. Yani asli görev olan okuma yazma öğretme karşılığında muhtemelen 1000 1500 lira değerinde altın, pırlanta bir takı alınacak. Arkadaş da velilerini kıramayacak tabi. Oh ne ala memleket! Doğuda hizmet edip sürünen zavallı öğretmenler! Siz derdinize yanın... 

Durumu olmayan ve bu hediyeye katılamayacağını söyleyen veliye bakın ne cevap vermiş öğretmenimiz: 

' Lütfen veli dedikoduları yapmayın bana. Ben mi hediye istedim, ne yapabilirim? Falancaya koskocaman tek taş geldi, ben olsam almazdım tabi. Ama o aldı. Bu okulda en ucuz şeyler bana gelir zaten. Hediye istemem zaten ben...' 

Buyrun buradan yakın. Bu sözlerle öğretmen hediye istemediğini mi, yoksa ucuz hadiye istemediğini mi anlatmıştır? Kararı siz verin. Bunlar mı deli, bunları normal göremeyen ben mi deliyim? 

 
Toplam blog
: 47
: 434
Kayıt tarihi
: 25.12.10
 
 

Her şeyin anlamsızlaştığı, çarpıklaştığı günleri dehşetle izliyorum. Çocuklarımın geleceği  için ol..