Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Kim bilir


AKLIMI SEVEYİM

işte yine öylesine bir gün
evdeyim yapayalnız
gazeteleri karıştırıyorum
Daum fenerdeymiş Frank cinconda
bizim şeyi pardon
namı büyük Mustafa kara kargalarda
Samet abi bir gelir bir gider
olsun varsın geç olsun güç olmasın
baktım başka sayfada mayın muhabbeti
en iyisi benim taktik
gel zaman git zaman benim bahçedede
mantarlar türemişti zehirli
ama ben ne yaptım
komşunun hain keçisini saldım bahçeye
nemi oldu temizlendi tabiki
mayınlar pardon mantarlar
keçiyemi ne oldu hasta sandılar
komşularda kesip yediler
tabi ishalden duman oldular
bir taşla iki kuş buna derim işte
ah ülen ah dünya hali işte
herkes kendi derdinde
kendi gemisinin dümeninde
bir dümene geçsem fark etmez
gemi büyük derseniz razıyım ben tekneyede
kafam bozuldu gene
açacağım bir tekel birası
yanındada samsun cigarası
vuracağım efkarın yüreğine
karşımda atamın resmi bana bakıyor
sen bakma kimseye iç diyor bana
götür be koçum yarasın
öyleyse kaldırıyorum kadehimi
şerefine içiyorum sağolasın

 
Toplam blog
: 9
: 430
Kayıt tarihi
: 27.07.08
 
 

Manisa Alaşehirliyim. Bütün ilk ve orta dereceli okulları ana kuzusu olduğum için burada okudum. Ask..