Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Kim bu düşman?

Kim bu düşman?
 

Vakit, Üzmez için taraftar topluyor


"Hüseyin Üzmez'in İslami ölçülerimize uymayankonuşmalarını tasvip etmemiz mümkün değildir" diyen Vakit, bakın onu nasıl savunuyor;

"İddialarla ilgili olarak yapılan araştırmalarda, Üzmez'in anlattıkları, kız ve annenin beyanları, gözaltına alınmasının hemen akabinde polisin delil bulmak maksadıyla evden aldığı 30 eşyanın kriminal raporları, kız ve Üzmez'in doktor tarafından muayene edilmeleri sonucunda verilen rapor ile Uludağ Üniversitesi'nin hazırladığı rapor ve son olarak adli tıp raporlarının ortak sonucu; taciz olayının vuku bulmadığı şeklinde olmasına rağmen; "Kartel" medyasını intikam ateşi sarmış bir kere" ...

Oturmuşlar, 'Üzmez'in suçu işlediğine ilişkin delil yoktur, aksi kanaatte olan varsa (baskı altında alınan ifade dışında), ne delili varsa, ortaya koymalıdır' diye
karar vermişler.

Hatta, 'Üzmez olayının teknik ayrıntıları' diye başlık atmışlar. (Ne ola ki, bu işin tekniği?)

Yetmemiş, bu savunmayla beraber, kendilerine destek arıyışlarına girmişler,
hatta; "İflah olmaz "din" ve "maneviyat" düşmanları amansızca kinlerini kusuyor" diyerek "Utan be adam" manşetiyle çıkan Yeni Şafak'a, "Düşman sevindirmenin zamanı mı" diye gönderme yapmışlar.

Yazıda buraya kadar çok rahat geldim, ama bundan sonrası gitmiyor, yazamıyorum.

Kelime bulamıyorum, harfleri yan yana getiremiyorum, tıkandım kaldım.

Vakit, "Düşman sevindirmenin zamanı mı" derken, buradaki 'düşman' sizce kim oluyor dersiniz?

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..