Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

Kim bunlar yarışmasına... Hoşgeldinizzz!

Kim bunlar yarışmasına... Hoşgeldinizzz!
 

Eveeettt! Sevgili misafirlerimiz, ekran başında izleyen izleyicilerimiz. Bu platformun “43. Ebe Yarışmasına hoş geldinizzz!, sefalar getirdinizzzz. (Hem tonlama, hem vurgu, hem sevinçli çığlık var)

Ne iyi ettiniz de geldiniz. Efendim ne güzel bir program bu böyle... İçim açılıyor vallahi (kocaman gülümseme).

Bu programda anlatılanları, konuklarımızı kaçırmayın, kaçıranlarda zaten pişman olacaklar, o yüzden uyarıyorum ki, ekran ayarlarıyla oynamayın lütfen (göz kırpma).

Ahh haha haa... Alkış, alkııııış (çığlık)

Kimler var bir bakalım kameraman arkadaşım, şöyle bir çevir istersen.

Ege, Marmara, İç Anadolu, Güney ve Doğu Anadolu… Daha kimler var?

Karadeniz oy Karadeniz,

Akdeniz! sıcak Akdeniz, bütün ülke burada, stüdyo tıklım tıklım, ne şanslı ebeyim ben böyle yahu! (kameraya doğru gülücükler, palin gülüşü).

Eh bu kadar gevezelik yeter zamanımızı böyle harcamayalım ama ben böyle kıpır kıpırım. Sevinçliyim coşkuluyum. Durun yoksa kuliste ne içmiştim ben!! Ay yok, gazoz değil tabii ( gülüyor tüm stüdyo)

Hah ne diyordum.

İlk konuğumu stüdyoya çağırmak istiyorum;

O birrrrrr İstanbullu…

O bir spor, spor, spor, spor spoorrrr, sporcuuuuuu,

O bir profesyonelllllll

O bir gurmeeee...

O bir Taraftaaaaaarrrrrrrrr.

-Hoş geldiniz?

-Hoşbulduk…

-Nasıl gidiyor hayat? Bir anlatsanıza.

-Sağlıklı yaşam peşindeyim, spor ve futbol hayatımın vazgeçilmezleri. Hemen hemen taraftarı olduğum takımın maçlarına gitmeye, olmadı tv’den izlemeye çalışır, yorumlar yaparım. İyi bir gurme’miyim bilemiyorum ama yemek, mutfak severim yani…

-OOOO abiicim desene sen, hamaratız.

-Yok o kadar da değil amaaaa, Anacığımın yaptığı Kırma Börekten hiç vazgeçmedim. Bir de iyi pilav nasıl yapılır benden sorulur.

-Sizinle sohbete devam edeceğiz ama dilerseniz öbür konuğumu çağırayım. Hep beraber devam ederiz.

Eveeeett

O biiirrr Yakışıklıııı...

O birrrr sinema tutkunuuuuuuuuu...

O bir Komedi Blog yazarı. Sizi bilmem ama ben onu okurken çok gülüyorum. Amaaa, amaa sayın seyirciler epeydir yazmıyor. Niye yazmıyor bilemiyoruz tabii.

O bir pazarcıııııııı yok, yok domates, salatalık satmıyor merak etmeyin. Hahaaahaaayyhh

-Hoşgeldin, sefalar getirdinnnnn… Yahu özlettin kendini yahu. Epeydir göremiyoruz sizi.

-Ya ben aslında, paparazzilerin olmadığı sinemalarda film izliyorum. Kameralara , kameralı telefonlara karşı alerjim varda hani, sizde de olur belki. Kaçarsınız ışıklardan deklanşörden öyle yani.

-Sinema dedin de, senin sinema tutkunu olduğunu biliyoruz. Yönetmen mi olacaksın, oyuncu mu, izleyici mi?

-İzleyicim ben. Ama evdekilere de gösteri yapmak hoşuma gidiyor. Tutkunum evet tutkunum. Küçük gösteriler hazırlıyorum evdekilere ama tabii ücretsiz. Annem yemek yapar ben sinema izlerim.

-Bir röportajını okudum da, Vicktoria Beckham olmak istermişsin. Ya ben anlamadım, bu işten birşey. Niye o kadın?. Hem sen erkeksin valla billa anlamadım. Nedir yani?

-Anlayamayacak bi şey yok ki, onun kocası David Beckham, çok yakışıklı bir herif. Doğal olarak ta Victoria çok şanslı kadın neme lazım.

-hımmm, hımmm (beyaz muzipliği)

Alkıışşşşşşşşşşşş, alkışşşşşşşşş…

Şimdi de bu iki böceğin yanına bir çiçek çağırıyorum huzurlarınıza.

O birrrrrr güzel…


O birrr hoş kadın…


O biirrrrrr vintage tutkunu…


O birrr, o biirrrrr, o bir fenomen!!! ahada geldiiiiii

-Hoşgeldiniz efeniiim.

-Hoşbulduk, hoş bulduuuuk…

-Bu ne şıklık yarabbim bu ne zerafet… hele ki ayakkabılar… Bak ne soracağım. Üzerindeki kıyafetler vintage’mİ?

-Yaaa evet, kim giymiş diye sordum tezgahtar’a, Jakie Keneddy’mi dediii, ayşenım teyzemi dedi unuttum heyecandan heyecandan ayhh evet.

-Ya gülüm, sen bekar, ben bekar nasılda bulduk birbirimizi… Sahi niye evlenmiyorsun, yok mu birileri?

-Ay bana evlenmekten bahsetme n’olur gözünü seviiiim yaaa

-Ay tamam, tamam bende öyle şekerim, bu soruları kim hazırladıysa artık, yoksa sorar mıydım, benim başımda kelJ)…-Ne var ne yok şekerim. Nasıl gidiyor hayat.

-Sorma yaaa, sordun madem cevaplayayım; koca koca çantaları evin her yerine dağıtıyorum, koltuklarda falan her yer çanta, çantaları açıp öyle yatıyorum koltuğa, sonraki gün sıkılıyorum, topluyorum onları, bazen tonbalıklı salata yapıyorum, bazen hamsili salata, öyle geçiyor gerçekten.

Bakalım telefonda kimler vaaaaaar? Bu arada telefonumuz: 0599 0000001 bekliyoruz efeniiimm.

Kimler soru soracak, konuklarıma…

Kim bunlar?

***

Efendim, 43. ebe olarak ilan eden Hakan Şahin’e, böyle bir programı/oyun’u hayata geçirdiği için Alev Meisel hanıma, bugüne kadar gelmesini sağlayan tüm ebe’lere teşekkür ediyorum.

Buradan Mustafa Mumcu ağabeyimize hep beraber geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.

Yarışmaya katılanlardan doğru cevabı veren arkadaşlarımızın adı soyadı ya da rumuzunda TC alfabesinden sessiz harften iki tane bulunan yarışmacımız ebe olacaktır.

Örnek mi?

Ayşe şenlik:= iki tane “ş” harfi var. Öyle yani… ilginç, ilginççç…

Yok, böyle bir şey olmadı diyelim, bilenler arasında “ooo portakalı soydum, başucuma koydum…” şeklinde tekerleme sayılarak, bulunacaktır.

Üç İsminde bilinmesi kesinlikle aranan şartlar arasındadır. Olmadı bilemedik. İkisini bildik, bu kez iki bilenler arasında ebe seçeceğiz demektir. Duyurulur.

Sonuçlar, tarafımdan bilahare duyurulacaktır.

Bilginize.

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..