Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
399
 

Kim daha iyi kandırırsa!

Kim daha iyi kandırırsa!
 

Artık yeter diye haykırıyorum. Susun artık, susun ki halk sizi bir şey sansın. Nedir bu palavralar? Bu politika hiç mi düzelmeyecek? Ne sanıyorsunuz siz bu halkı?

Feryat ediyorum da sesimi kim duyuyor? Çevreme yetiyor sesim… Yani benimle hemfikir olanlara… Herkes duysun istiyorum sesimi. Duysun ki onlarla fikirlerimizi tartışalım. Tartışalım ki doğru kişiyi bulalım. Tabii varsa!

Bizleri kandırma yarışında bakalım kim birinci olacak…

Biz sizden aş mı, iş mi istiyoruz? Ucuzluk mu istiyoruz? Biz sizden ne istiyoruz biliyor musunuz? İşinizi dürüstçe yapmanızı…

Eğer dürüstlük olursa, torpil kalkarsa o zaman bu milletin yüzü zaten gülecektir. Aşımız da işimiz de bizim elimizde olacaktır.

Devleti kendi işlerinde kullanmayan, hiçbir ülkeye boyun eğmeyen hatta yalvarmayan, milletine zarar getirmeyecek işlere imza atacak, dini siyasete alet etmeyecek, doğuda doğulu, batıda batılı olmayan, kendini; doğusuyla, batısıyla, kuzeyiyle, güneyiyle tüm halka sevdirecek bir lider aranıyor…

Var mıdır acaba buralarda?

Daha önceleri de kandırma politikaları oldu. Hatta başa da geldiler o politikalarla... Ama sonunda ne oldu?

Halk sizi baş tacı da eder, baş aşağı da eder.

Sabah açıyoruz arkadaşlarla gazeteleri. Şöyle bakıyoruz günün palavralarına, fıkralarına… Hiçbir fıkra bizi seçim zamanlarındaki siyasi kavgaları kadar güldürmüyordur.

Halkım doğru seç yöneticini. Kendi çıkarın için oy verme sakın ola. Gün gelir devran döner ayaklar baş, başlar ayak olur unutma sakın ha!

Haydi, işiniz rast gele…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Nurdan Yılmaz, bildiğin gibi ülkemizde zaman zaman anketler, araştırmalar yapılmakta. Siyasiler, ister hükümet olsun isterse muhalefet, güven duyulmadıkları içindir ki son sıralardaki yerlerini hep korumaktadırlar. Seçim meydanlarında birinin söylediği daha doğrusu vaat ettiği bir düşünceye diğerleri balıklama atlayarak "Ben daha iyi yaparım" demektedir. Ülkemizin sorunları nelerdir, nasıl çözeceksiniz, bunları çözmek için nasıl ve nereden kaynak bulacaksınız, ekonomik ve siyasi istikrarı nasıl sağlayacaksınız, cari açık, faiz dışı fazla, Merkez Bankası, enflasyon, istihdam, eğitim, öğrenim, emeklilik, sağlık gibi sosyal konular ve daha fazlası hakkındaki görüş, düşünce ve önerileriniz .... daha uzar gider sorularım. Medyaya özellikle ekonomi kanadına ricam var. Konuk ettiği bir lidere bunları sorsun. Oy verecek seçmen artık Hanya'yı da biliyor, Konya'yıda. Yazdıklarınızı ben de hep yazmak istedim ama sevmiyorum, ne siyaseti ne de siyasetçileri. Selamlar, sevgiler..

İlyas Bayram 
 05.07.2007 9:21
Cevap :
Palavra ile baş çekecek bir siyasi Türkiye'ye ne verebilir. Dediğiniz gibi birisi birşey diyorsa diğeri dahasını söylüyor. Çok ucuz reklamlarla başa gelme eylemleri hep devam ediyor. Bizleri ne sanıyorlar bilemiyorum. Oy verecek tek bir insanın bulunmaması ne kadar acı. Teşekkür ederim yorumunuz için. Başarılar diliyorum.  05.07.2007 12:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 31
Toplam yorum
: 80
Toplam mesaj
: 47
Ort. okunma sayısı
: 2774
Kayıt tarihi
: 11.06.06
 
 

Bilgisayar Mühendisi arakibul.com site yöneticisi ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster