Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Kim demiş

Uzakta bir yerlerde 

Dünya ismindeki gezegene 

Galactica'dan hık demiş düşmüş 

Bir düşünce tarlası çocuğu 

Yani bendeniz 

Kısaca ben 

Sizlere açıkça yalan söylemiş 

Hiç böyle aşık olmadım diyerekten 

Oysa ki ben 

Aşkların 

Krallarını yaşadım 

Filmlik aşklar 

Katıksız aşklar 

Damardan 

Uyuşturucu gibi 

Hayal gibi 

Pus gibi 

Ama anlatılası 

Sonsuz aşklar 

Yani her biçimini 

En güzelce 

Kana kana 

Yana yana 

Gerektiğinde ölerek 

Bütünüyle yaşadım 

Ben bir zamanlar geçekten aşk adamıydım 

Şimdi ise 

Sevgi adamı 

By Eric Van Buyten 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..