Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Kim Engel Olabilir Keyfimin...

Biz engelliler, mesela engelli otoparkına park eden normal araçlı, anlayışı kıt ve duyarsız kimselere, terbiyemiz çerçevesinde zihniyet engelli diyoruz. Peki siz?

Sen, annenle kurduğumuz pembe hayallerdeki kırmızı noktacıklardan biriydin, yavrum.

Şimdi şuraya bir taş atarım, 40 akıllı oynatamazsınız bile. Burcu, ne dese doğrudur ha.

 

Kendini bilmez yalanlarımız vardır elbet.

Paşa gönlüm var ya, her şeyi o bilir.

Mevsimsel mi acaba bendeki salaklık…

 

Kurutulmuş güller gibi unutulduk azizim.

Yoldaş bilir misin sen
Ben terk etmedim sevdayı
Bilmezsin sen yoldaş
Hiç vazgeçmedim sevdamdan

Sevdalı olmak için aklın başında olmasına gerek yoktur, aklın onda olsun yeter. Mesela ne diyor şarkıda: Ben hala deliyim, hala sevdalı…


İçin öyle kararmış ki, adeta yüreğin ziftlenmiş.

Unuttuklarımı hatırlamam, çünkü UNUTMAM.

Keşfedilmeyi bekliyorum.


Unuttuklarımdan ziyade, hatırlamadıklarım var benim.

Hayatta ummaktan vazgeçmiyor insan. Peki, tutkularından vazgeçebilir mi insan?

Umutlarımı yitirtse de hayat, yine de ben teslim olmuyorum.


Gönül koyduklarım yok mu sanıyorsunuz benim.         

Burcu incinir, incitmez; incinse de söylemez.

Ah sineye çekilenler…   


Kare bulmaca gibiyimdir, soldan sağa veya yukardan aşağı yanıtladın mı sorularımı, beni çözersin.

Empatik olduğum kadar sempatikimdir, yalnız bir o kadar da sevimsizimdir de.

Nabza göre limon sıkılır bizde.


Kelimelerle başım dertte hep. FA aksanı kullandığım için konuşmam anlaşılmıyor herkesçe Oysa seçilmiş kelimelerde saklıdır özgürlük.

Peşrevde hata olmasın.

Söyledim duymadın, anlattım dinlemedin, açıkladım anlamadın. Daha ben ne yapsaydım ki!
 

                 Kim engel olabilir keyfimin kahyasına, her şeyi bilen paşa gönlüm varken...

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..