Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kim haklı?

Kim haklı?
 

Komşum kapımı çaldı ve dedi ki her türlü deterjan türü şeye alerjim var. Bu yüzden işimi bile kaybettim. Aşırı hassasım. Fakat sizin evden sürekli deterjan, parfüm, yumuşatıcı kokuları geliyor. Beni öldürmek mi istiyorsunuz?

Dedik, yok kimseyi öldürmek istemiyoruz tabi ki.

O zaman dedi lütfen deterjan olayına bir son verin.

Dedim evi nasıl ve neyle temizleyeceğim iyi de.

Saf alkol ve karbonat kullanın dedi.

Sizi düşünerek daha dikkatli olurum daha az temizlik ürünleri kullanırız dedik; ama sanırım bu rahatsızlığından dolayı kimse ona hassas davranmamış ve kimse ay canım tamam dikkat ederiz dememiş. Biz der demez kadın iyice üste çıktı.

Yok efendim, siz benim sağlığımla nasıl oynadığınızın farkında değilsiniz dedi. Kesin kullanmayı yeter artık diye de işi iyice abarttı.

Söylediği şeyde ne kadar ciddi olabilirdi? Temizlik ürünlerine karşı bu derece hassasiyet geliştirmesini ben ne derece anlayışla karşılayabilirim? Neticede apartman dairesinde oturuyoruz ve kokular birbirine karışıyor. Geçen aylarda hatta yılbaşı günü de et pişirdiğimiz için kapımıza dayanmıştı ve aşırı etkili kokulara karşı hassas olduğunu söylemişti. Bir kere iki kere anlayış gösterdim; ancak her temizlik yaptığımda kapıma dayanmaya başlayacak gibi görünüyor. Ne yapacağım konusunda açıkçası net bir fikir sahibi değilim.

Şimdilik onu ciddiye almamaya karar verdik. Ancak aldığımız bu karardan ötürü biraz tedirginlik duyuyorum. Temizlik yaparak komşusunu öldürdü diye üçüncü sayfaya haber olmak istemiyorum haliyle. Bu nedenle haklı mıyım haksız mıyım hala düşünmekteyim.

 
Toplam blog
: 79
: 5412
Kayıt tarihi
: 25.10.11
 
 

Dr. Serap Mumcu Geronazzo, Padova Üniversitesi Tarih bölümünde doktoramı tamamladım. Tarih, Sanat..