Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Kim İçin Aşk Tarifi?

Aşka Dair...

 

Aşka dair demiyorsam bir şeyler

Sanma benim yüreğim taştandır

Yazıya dökmeyi sevmiyorum

Yoksa hissetmediğimden değil

Herkesin, aşkı kendince tarifi

Bir yaz akşamı yağmur çiselerken

Üstelik hem de çok gençken,

Bozulmamış doğanın ortasında

Yağmurla toprağa karışan kokun

Seni buket yapıp bana taşırdı rüzgâr

O kadar çiçek arasından en güzeli

Senin kokun olduğunu anlayamadan

Büyüdük, sen ben hep beraber

Şimdi yapaydır günümüzde kokular

Miskin bile yemek gibi tarifi var

Aşkın tarifini yapan nice uzmanlar.

Parmak izi gibi insanda nice farklılıklar

Bilinen hala çok az, ya bilinmezlikler!

Sığ bilgilerle yapılan, nice yanlışa rağmen

Bir de benim ilave yapmama ne gerek var!

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..