Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '11

 
Kategori
Aksesuar / Takı
 

Kim Kardashian'ın 3.2 Milyon TL'lik Nişan Yüzüğü

Kim Kardashian'ın 3.2 Milyon TL'lik Nişan Yüzüğü
 

Tarzın yoksa EVLENME!


Tam olarak ne iş yaptığını çözemediğimiz Amerikan sosyetesinin gözdesi Kim Kardashian, şoförüyle ilişkisinin ardından rating rekorları kıran reality şovu biter bitmez, 6 aylık sevgilisi bir basketbolcuyla nişanlandı. 

Ben nişanlanabilmesine şaşırdım şaşırmasına da, asıl yüzüğü gördüğümde öteki tarafa gittim geldim. Yüzüğün fiyatı akıllara ziyan: Tam 3.2 Milyon TL değerinde. Damat adayı, tüm mirası harcasa bile, hala yedi sülalesine yetecek kadar zengin olan Kim Kardashian'ı elinden kaçırmayı göze alamamış olmalı. 

Buyrun 20, 5 karatlık pırlanta yüzük. Ortadaki 16.5 karatlık Emerald şekilli taşı, yanlarındaki 2 karatlık "ufacık" taşlarla trioya çevirmişler. Güzel mi derseniz, değil! Tamam, hepimiz gözle görülecek büyüklükte bir pırlanta hayal ediyoruz ama, gözümüzü oymasını değil 

Öte yandan bu kesimde yüzükler en asil yüzükler arasında yer alıyor. Süslü değil, duru, kendinden emin. Bu yüzdendir ki diğerlerine göre daha nadir. Emerald aslında "zümrüt" demek. Bu kesim normalde zümrütlerde uygulandığı için bu isimle kullanılıyor. 

Gerçekten asil bir Emerald kesme sahip olmak isterseniz 'www.westonjewelry.com' sitesini ziyaret edin. Ben şimdiden birkaç favori belirledim bile... 

 




 

 

 
Toplam blog
: 2
: 552
Kayıt tarihi
: 25.05.11
 
 

En stil sahibi düğün konseptleri, en moda gelinlikleri özenle yakından takip ederim. Günlük olara..