Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Kim kime dum duma

Kim kime dum duma
 

Gece yıldızlar, ay ve yakamoz
topladım yatağından suyun hüznünü
gecelerin karanlık kalan gölgeli yüzünü
ve kaldırdım duvarından güneşin doğmayan
nü'sünü


-kim kime

çok yalnızım zamanların dalga seslerinde
hüzünlenirdim her dize
dudaklarında dansettiğinde
ben sen bana bakarken bir ben olurdum
her mevsimde bir masalın
ya başı ya sonuydum

-dum duma


hiç ..nedenlerin cevabı
her uykunun uyanışı
güçsüzlük yalnızlık
yalnızlık haykırışı
hiçsizliklerin kaldırımlarında
çıkmaz düşünce sokakları
çıkmaz sokak adları

-kim kime dum duma

 
Toplam blog
: 58
: 352
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

04/07/1968 Gaziantep doğumluyum. İstanbulda yaşıyorum. İstanbul aşığıyım. Şiir yazmakla uğraşıyorum...