Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '13

 
Kategori
Siyaset
 

Kim kimi boşluğa düşürdü?

Kim kimi boşluğa düşürdü?
 

yenicaggazetesi.com.tr'den...


“Kız-erkek birlikte oturamaz” fermanı…

Bir gün sonra…

Hükümet sözcüsü: “Yok böyle bir şey… Tamamen asparagas bir haber… Kimsenin oturmasına kalkmasına karışamayız. Yapacağımız bişey de yoktur.”

Ondan bir gün sonra…

Hükümetin başı: “O sözleri söyledim… Sözlerimin arkasındayım. Biz muhafazakâr demokratız. Kızlı-erkekli oturmak bize uymaz. Düzenleme yapacağız.”

Bir gün daha sonra…

Hükümetin başı, havaalanında: “Sözlerimin arkasında olduğumu tekrar ediyorum.”

Bundan iki gün sonra… Muhataplar birbirinden uzakta…

Sırbistan’da bulunan Hükümet sözcüsü, TRT’ye konuştu: “'Kızlı erkekli öğrenci evi'' tartışmasında Başbakan Erdoğan ile aralarında bir çelişki olduğunu kabul eden ve bu çelişkinin sebebinin kendisi olmadığını söyleyen Bülent Arınç, "Benim yıpranmamam lazım, benim hiçe sayılmamam lazım. Ben kum torbası değilim, çelişkiyi Başbakan’ın açıklaması lâzım”

Bunu, bir aslanın kükreyişi zanneden acar yazarlar, gazeteciler…

Aynı gün ve müteakip 5-6 gün boyunca:

“Başbakan bir kez daha kendi tutumunda ısrar edip Arınç'ı zor durumda bıraktı.”

“Arınç'ın sabır taşının çatladığı açık. Başbakan Erdoğan kendi pozisyonunda ısrar ederse 11 yıllık AKP iktidarının en ciddi hükümet içi krizlerinden birine tanık olabiliriz.”

-"Üç kritik seçimin arifesinde yaşanan bu açık tartışma sadece AKP'nin ve hükümetin değil tüm Türkiye'nin kaderini birinci derecede etkilemeye aday.”

“Arınç, Erdoğan’a karşı açtı ağzını, yumdu gözünü…”

“Arınç’ın çıkışı, AKP’de, son yılların en önemli yarılması…”

“Erdoğan, Arınç’ı bir kere daha boşluğa düşürdü.”

Bunu, “Arınç’ı açığa düşürdü” şeklinde verenler de vardı.

x   x   x

Bu yorum ve açıklamaların yapıldığı haftanın sonu… Diyarbakır…

B.Arınç, önce; Başbakan’ı havaalanında, elleri önünde, namazdaki kıyam vaziyetinde karşıladı…

Sonra, miting platformunda, ellerini havada kenetleyip, birlik-kardeşlik mesajı verdiler…

Daha sonra, beraber düet dinleyip gözleri yaşlandı…

Ondan da sonra, bir hafta önce aslan gibi kükreyen Arınç, başkanının nutkunu munis bir kedi gibi dinledi…

x   x   x

Acar köşecilerim benim… Allamelerim! Her şeyi bilen, bilgi ve tecrübe küplerim! Güvenilir kaynaklardan istihbarat alan analizcilerim!

Ne kadar da tezcanlısınız!

Dersinizi aldınız mı?

Kim kimi açığa düşürüyormuş?

18 Kasım, 16:00

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..