Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Kimbilir neredesin şimdi

Kimbilir neredesin şimdi
 

Evet, neredesin

rüyalarının kaçıncı virajında..?

ya da balkonun kaçıncı küflü demirine yaslanık..!

az önce uyandım.

elimde yarım kırılmış şekerli çayım

kaptırmışım sabah sabah kendimi bir şiire

bilmişsin balkondaymışım.


güvensizlikler sorgulamış yine geçmişimi

belirsizlik kaplamış yine geleceğimi..


evet evet bilmişsin balkondaymışım.


küflü demirlerde sıkışıp kalmış izmaritler

saçılmış etrafa küller 

duvarlarda çamurlaşmış tütün izleri

devrilmiş,  rüzgarda kulbu kırılmış fincan

akmış  şekersiz kahvenin arta kalan telvesi

dizlerime örttüğüm ulamanın üstüne

ortada, mürekkebi damlamış kalemim

az ötede mavi çizgili peçete üstüne karaladığım şiirim...


ne yazmışım ...?

''..seni üzdüğüm için şimdi çok daha  mutluyum..
bırakıp gittiğin için artık herşey normal.
bir hevesle bakıyorum geleceğe
bir çoşku ile sarılıyorum hayata..

yalnız bir sorun var bu ilerlediğim yolda.

ayakkabılarımın iplerini iliklemeyi unutuyorum her defasında

ve attıgım her adımda takılıp düşüyorum bağlarına ..

aceba, diyorum

seni unutmak için kaç kez öpmem gerekecek dünyayı..?..''

 

6880   

 

YS

 
Toplam blog
: 27
: 606
Kayıt tarihi
: 03.10.10
 
 

En çok kullandığım kelimeler; boşver, farketmez ve sen bilirsin'dir! Denizi, kumsalı, rakıyı, şar..