Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Kimde ne?

Ne sevdalar büyüttüm

Kurak yalnızlığımda

Ne yürekler düşürdüm

İdam sehpalarında

*

Hayatımı tutsak ettim de 

Hüznün bakışlarına

Birt türlü mutluluğa dokunamadım

*

Ne isyanlar gördüm

Huzur bahçelerinde

Ne kavgalar

Ne savaşlar

Ne kanlar

*

Kurallar eskittim

Özgürlüğün ense kökünde

Krallığı sürgün ettim

Kendiiçimde

*

Ne çığlıklar duydum 

Anadan üryan yüreğimde

Sesimde nefesimde içimde

*

Yalınayak yürürken 

Ahlak düşkünü bu şehirde

Kendimce tutkuları idam ettim her gece

*

Ne şimdiler tarih ettim

Ne büyük izler gölgemde

Meğer ne arzular

Çürütmüşüm gözbebeklerimde

*

Şimdi

Mühür koyulmuşken ömrüme

Pişmanım desem de

Kime ne?

*

Hüseyin CİHAN

Bütün hakları saklıdır...

 
Toplam blog
: 5
: 117
Kayıt tarihi
: 12.01.13
 
 

1979 Trabzon doğumluyum. Şiir ve dememe yazmaktayım. Edebiyat, tarih, spor, otomobil ve seyahat i..