Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '07

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Kime benziyorsunuz?

Kime benziyorsunuz?
 

Hiç merek ettiniz mi kime benziyorum diye?

Zira çoğunlukla herkesi birilerine mutlaka benzetiriz veya bizi benzetirler.Ama dileğimiz hep güzel birileri olmasıdır.Tabii bu arada aynaya baktığımızda kendimizi inceler,sevdiğimiz bir ünlüye benzeyen yerlerimizi bulmaya çalışırız.

Aynaya her baktığımda,özellikle daha genç yaşlardayken...hımm bayaa güzel kadınım derdim.Ee kendini beğenmeyen çatlarmış derler:))

Dostlarım ve yeni tanıdığım insanlar beni,hep birilerine benzettiler şimdiye kadar.Bazıları aynı kişi oldu,bazıları ise değişik. Kimi hoşuma gitti kimi ise şaşırttı.

Kendimi bu kadar beğenmiş gibi olmak istemiyorum,aslında hiç de sevmem ama;)) bir site buldum...resminizi kaydediyorsunuz,hangi ünlüye benzediğinizi buluyor. Hem de elektronik yüz taraması yaparak.

Tabii hiç dururmuyum,hemen kaydettim veee sonuçlar fena çıkmadı valla:)))

Aslında bir kaç kişi daha vardı ama ancak 5 kişi seçebiliyoruz.

Nasıl ama?

Ben şahsen şaşırdım bu kadar çok ünlüye benzemeyi beklemiyordum.

Siz de merak ediyorsanız bu siteye girin,bir resminizi kaydedin ve sonucu 3 dakikada görün.Hem eğlenceli hemi de moral verici.

www.myheritage.com

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..