Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '10

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Kime göre neye göre

Kime göre neye göre
 

Evet; itiraf ediyorum.

Sabahları 7de kalkacagım günlerde saatimi 5e kurarak uyanıp; “oh be daha 2 saat daha uyuyabilirim” demeyi,

Yeni aldığım dergiyi heyecanla açıp ilk olarak yeni sayfalarını koklamayı,
Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin hala Nokia snake’ten vazgeçmeyip saatlerce oynayabilmeyi,

Gece yatarken bile kimi zaman(kabul ediyorum çoğunlukla) saçlarımı yapıp, rimel de sürüp uyumayı,

İnsanlar uzun uzun bir şeyler anlatırken aslında dinlemeyip içimden balıkların nasıl çiftleştiği gibi saçma düşüncelerin geçmesini,

Bauhaus gibi yerlerde boya, vernik ve de yapıştırıcıların bulundugu reyonlarda ayakkabılarımı bağlamak veya telefonla mesajlaşmak gibi bilumum sebeplerden dakikalarca oyalanmayı,

Birisine kızdığımda eve gelip temiz bir kağıt çıkartıp hakkında saatlerce kötü şeyler yazmayı ve sonra o kağıdı bir kutuda saklamayı,

Ben ölürsem acaba kim ne kadar üzülür, cenazeme kaç kişi gelir gibi saçma düşüncelerle saatlerce oyalanabilmeyi,

Sözlüklerde okuyup beğendiğim yazıları şirkette kimse benle ilgilenmezken, en yoğun saatlerde, etrafıma sakince bakıp “print” tuşuna basıp, sonrasında bir koşu makineden alarak elimde çok mühim yazılar varmışcasına, kaşlarım çatık okuyarak yürümeyi,

Hala beyaz çizgisiz kağıt üzerinde yüzlerce defa imza atarak, kendi imzamı bulmaya çalışmayı,

Arkadaslarımla evde otururken national geographic, wild, discovery channel, reality, history channel izliyor görünüp, evde tekken gelinim olur musun, evcilik oyunu, itirazım var, sabahların sultanını izlemeyi,

Ve de insanlar dışarıda şu an gezip tozarken burada oturup bu saçma şeyleri yazmayı,

Bi çoğunuzdan çok seviyorum…

 
Toplam blog
: 6
: 466
Kayıt tarihi
: 06.10.10
 
 

1987 doğdum, 2010 yaşıyorum. İstanbul Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunuyum. Fotoğraf çekmek..