Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

Kime İnanalım

Kime İnanalım
 

Hani derler ya Babama güvendim, Annemi üzdü.

Güvendiğim dağlara kar yağdı.

Bu dünyada var ya!... İki gözünden birine güvenme.

Babanın oğlu olsa güvenme.

Dostuna güvenme, dostun söyler dostuna.

Diyerek uzayıp gider güvenilmeyenler. Kimi Borsaya güvenmez, kimi patrona güvenmez, kimi çalışanına güvenmez.

Sadece Türkiye’de değil Dünya’da güven endeksi diplere vurdu. Devletler birbirlerine güvenmiyor. Patron şoföre güvenmiyor. Babalar çocuklarına güvenmiyor. Bir güvensizliktir aldı başını yürüdü.

İki ay öncesi Amerika vize meselesini engelleyen açıklamalar ile ülkemizle olan güveni sarstı. Şöyle pazarlıklar, böyle pazarlıklar derken hülle bir yol bulunup başka ülkeler üzerinden vize alınabilir gibi hülle çözümler bulundu dendi.

Sonra açıklandı vizelere 2019 yılına kadar gün veriliyor dendi. Şimdide yeni bir açıklama vizeler için güvence verildi, artık sorun yok diye açıklama yapılıyor. Washington Büyükelçimiz ise Türkiye bir hukuk devleti hiçbir güvence verilmedi diye beyanat veriyor.

Bu dünyanın çivisi mi çıktı ne oldu son yıllarda. Hiç kimsenin söylediğinin itibarı kalmadı. Devlet ciddiyetleri bozuldu. Her devletten alakalı alakasız bakanlar akıllarına geldiği gibi kâh tweetler den, kâh görsel medyadan aklına ne esiyorsa sallıyor gidiyor.

Haber portallarına düşen her bir açıklama, kuyruklu yalanları arkasına takarak uzayarak devam edip gidiyor. Kimin doğru olduğunu tescilleyecek bir aracı kurumda olmayınca; insanların görsel medyadaki güvenleri de artık kayboluyor.

Artık Dünya öyle bir dünya olmuş ki raylarına bolca sabun döşenmiş bir zeminde eğim hangi tarafa daha çoksa o tarafa kolayca kayıp gidiyor. Bunun ne kar lastiği var ne de uçkur lastiği. Rastgele seyrüsefer…..

Bazen acaba ben mi fazla takılıyorum bilmiyorum ki!……  Saygı ve hürmetlerle…

 
Toplam blog
: 58
: 542
Kayıt tarihi
: 10.11.17
 
 

TANIYIN BENİ Yaşım on üç idi resim çektirdim Şimdi aksakalımdan tanıyın beni Ayağımda kara lastik..