Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Kime karşı cihad yapacaklardı ?...

 

Benim ilgilendiğim asıl konu,  Cihad Paralarının Erbakan’ın çocuklarının zimmetine geçmiş olması değildir...

Televizyonlardan konu ile ilgili haberleri izledim... Gazetelerden de konu ile ilgili yazıları okudum...

Tüm haber ve yazılarda zimmet vurgulanıyordu... Gördüğüm kadarıyla, - gözümden kaçmış olmasını da dilerim-, hiçbir yorumda nedir bu “Cihat Parası” diyen yoktu...

Sahi nedir bu cihat, kime karşı yapılacak cihat için para toplanıyor... İşte asıl sorgulanması gereken durum budur... Bu ve buna benzer, değişik amaçlarla toplanan paraların başına nelerin geldiğini kamuoyuna yansıyan haberlerden biliyoruz... Kayıp trilyon davası belleğimizde... Deniz Feneri yolsuzluğu da güncelliğini koruyor...

Dedim ya benim konum bu değil, tüm bunları geçiyorum...

Asıl korkutucu olanı bu cihat paralarını kimlerin verdiğidir... Cihat için bu paraları verenler, kime, kimlere, neye, nereye karşı cihat yapılacağını da biliyor olmalılar diye düşünüyorum...

Peki nedir bu cihat, sözlüklere göre: Din uğruna yapılan savaş... Allah yolunda savaşmak, Allaha inanmayanları yola getirmek, Müslümanlığa inanmayanları yola getirmek... Tüm bunları gerçekleştirmek için savaşmak...

Demek ki din uğruna savaşmak için, vatandaşlar, nasıl inandırıldı veya kandırıldıysa paralar kolayca toplanmış... Bu paraları da birileri cebine indirmiş... Ben bu işten çok mutluyum... İyi ki bu paraları birileri “ham” etmiş... Yoksa cihad uğruna ne kanlar dökeceklerdi, ne kıyımlar yaşanacaktı...

Ben burada, bu konuda savcılarımızı göreve çağırıyorum...

Cihat faaliyetleri nelerdir, kimlere karşı yapılacaktır... Bu yönde finans kaynakları sağlayanlar kimlerdir, bu kaynaklarla neler yapmak istiyorlardı... Bunu yapanların, örgütleyenlerin içinde günümüzün siyasetçileri de var mıdır ?

Cihat yapmak yasalarımıza uygun mudur?

Doğrusu paraların cihat yapılmadan “götürülmüş” olmasına sevindim... Toplumumuzun paralarla ilgilenirken, nedir, neyin nesidir bu cihat diye tepki göstermediklerine de üzüldüm...

Bu yazı aynı zamanda da bir suç duyurusudur...

 

 

 

 

   

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..