Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Kime ne?

Ben miyim suçlu?

Doğduğum için, yaptığım hatalar için, üzdüğüm insanlar için, üzüldüğüm insanlar için, geldiğim için, gittiğim için.

Ben miyim suçlu?

Hiç olmadığım biri olduğumu düşünüyorum. Başkasının gözünden baksam asla yapmam dediğim şeyleri aslında benim yapıyor oluşumdan ziyade.

Ben herşeyi yapıyorum.

Bazen bir fahişenin bile utandığı şeyleri yapıyorum

Bazen de bir hırsızın cesaret edemediği şeyleri...

Kime ne ?

Ben yapıyorum. Ben oluyorum. Terbiyesizim

Kime ne?

Pişman mıyım?

Bazen evet, bazen hayır.

Bundan sana ne ?

Beni yargılama. Ben ben olduğum için beni tanıyorsun. Peki sen kimsin?

Hayatında bir kere bile yalan söylememiş, içki içmemiş küfür etmemiş bir müslüman mı?

Bundan iyi espri olurdu gerçekten.

Ben kendimin farkındayım. Peki sen kimsin?

Başına her gelen için şükreden bir alim mi? Ömründe sadece bir kadına bakan bakir mi?

Şaka yapıyor olmalısın.

Kandırma kendini, kandırma karşındakini.

Lanet olsun!

Kimse kandırmasın kimseyi.

Herkes bir yerlerde bir kaç hata yapar.

Hata yapmadan doğruyu bulmanın anlamı nerde?

Her gün namaz kılıp dışarıda bıyık altından para yürüten insanlar var.

Bunlar neye inanıyor. Ne için yaşıyor?

Para için mi? Allah için mi?

Bunu o bile bilemez belki.

Hayvanlara zulüm edilmiş, sokakta bir çocuk açken önünde 10 milyonluk yemeğini paylaşamayan insanlar varken...

Ben kimin yanlışında kayboldum.

Bana insan demeyin!

Ben insan olmak için doğmadım. Ben ben olmak için doğdum.

Ve Elbet bir gün öleceğim.

 
Toplam blog
: 22
: 807
Kayıt tarihi
: 10.10.12
 
 

Ben kim miyim? Ben, sokakta başı boş yürüyen adamım, karnında bebek pencerede kocasını bekleyen a..