Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?

Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?
 

Karnabahar pırasaya karşı


Sevgili Alev Meisel hanımın “Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?” diyerek başlattığı ve “İsterseniz, isterim devamı gelebilir” dediği ve sevgili Şükrüye Kayhan hanımın ikinci adımı attığı bir oyunumuz vardı. Kimi zaman “Bilin/Bulun bakalım” başlığı ile kimi zaman “Bu arkadaşımız kim?” başlığı ile 11.bölüme kadar gelmiştik. Sonra bir gün ipin ucu kaçtı ve kördüğüm oldu oyun.

Şimdi kaldığımız yerden devam etmek ister misiniz? Ben ilk adıyla devam etmek istiyorum ve soruyorum; kimi arıyorum, biliyor musunuz?

O, yazmayı bir serüven olarak görüyor ve biz yazdığı blog sayısına baktığımızda serüvenden serüvene koştuğunu görüyoruz.

Bir yazısında “Anlatmak istediklerimi anlatabildim mi? Henüz değil. Ama niyetim iyi” dediğinde “henüz” kelimesine öyle bir bakış açısı getiriyor ki, içimizden “ne kadar haklı” diyoruz.

“Black Magic Woman” ve “Europa” adlı şarkılarıyla dünyanın bir numaralı gitar ustasının hayranı olduğunu yazmış sayfasında.

Yol onu nereye götürürse gidiyor ama hiç kimsenin kendisini jöleli karnabahardan limonlu pırasaya çevirmesine izin vermiyor.

Pantolon ceket ya da etek ceketlerle tüm günü kırışıksız geçiren jilet gibi kadınlara bakıp acaba çimlere ya da taş duvarlara oturmak istemez mi bu kadınlar diye merak ediyor. Dik duramayan bir çuvalım ben derken içindeki hayallerinden dışına taşan sevgisiyle aslında dimdik durduğunu biliyoruz.

Yazarımızın yaşadığı ilin düşman işgalinden kurtuluşu 7 Ocakta kutlanıyor.

2007’ye veda ederken bir karne vermiş kendisine. Ona göre hayat okulundaki başarı ortalaması fena değil, bana göre yıldızlı pekiyi.

2008 sonunda alacağı yeni karnesinin sağlık başarı ve şans hanelerinin dolu dolu olmasını diliyorum.

Oyunun eski bölümlerinin linklerini vermiyorum. Sevgili arkadaşımız Mudo’nun konuyla ilgili yazdığı “Kördüğüm” isimli yazıya yorumlarıyla destek veren arkadaşlarımız “Alev Meisel, Zeynep Gülay Kibaroğlu, Erol Işık, Dilek Ç, Tijhal ve Yolun *diğer* yarısı”nın ortak kararı ile 2. bölüm başlamıştır.

Hadi bakalım, pamuk eller klavyelere… Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?

 
Toplam blog
: 61
: 2350
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

17 yaşımdaydım yazmaya ilk başladığımda. Dünyayı tanımaya çalışırken kendimi de tanıdım zaman içinde..