Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
976
 

Kimi arıyorum, biliyor musunuz?

Kimi arıyorum, biliyor musunuz?
 

Yaşam da bir oyun aslında… Taş çatlasa 25, bilemedin 30 bin gün süren bir oyun. Kim yazmıştır bu oyunun senaryosunu, bilinmez. Bir senaryosu var mı, o da meçhul. Ama bilinen bir şey var ki; ömrümüz “aramakla” geçer. En çok da kendimizi ararız.

Yârin gözlerinde ve yüreğinde ararız…

Yalancı aynalar yetmezmiş gibi…

Işıklı vitrinlerin akislerinde ararız…

Ömür dediğiniz aramakla geçer zaten, bıkmadan usanmadan ararız.

Eh, mızıkçılık yapmayalım, Alev Meisel Hanım’ın başlattığı bu oyunun 23. ebesi olarak birilerini arayalım. Madem son ebe Mine Hanım’ın (mihasu) sorduğu üyeyi (Dilek Hanım) bildik, oturalım klavyemizin başına ve soralım…

Ben kimi arıyorum, biliyor musunuz?

Bilirsiniz elbette ama gelin biraz değişiklik yapalım bu oyunda. Biraz aykırılık olsun diyorum ben. İşin içine “Culduzluk” karışsın biraz. Madem adımız çıkmış bu çarşıda, hakkını verelim o zaman.

Evet efendim.

Bir Cumhuriyet Bayramı dünyaya gelmiş…

MB’un eski üyelerinden…

Topu topu 5 yazısı var ama değerli bir yazarı da Bloğa üye yapmış.

Son yazısını 20 Eylül 2006 tarihinde yazmış…

Son satırları şöyle:

“Size öleceğinizi bildiğiniz anda on yıl daha yaşama hakkı satılsa, kaç para verirdiniz?”

Evet efendim bu kadar!

Biliyorum, siz şimdi tüyo da istersiniz…

Peki o zaman. Birazdan gece olacak. Çıkın balkonunuza veya terasınıza gökyüzüne bakın ve el sallayın. Bir yıldızın yanıp sönerek selamınızı aldığını göreceksiniz.

Kimi aradığımı hemen bileceksiniz.

Ve oyun sürecek.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili kardeşim Ümit CULDUZ, bu oyun nedeniyle aramızdan ayrılan, kardeşimiz İlker Konar'ın ve diğerlerinin mekanı cennet olsun. İnanın onu değil 10 kişi veya 16 kişi herkes rahmetle anıyordur.. Buna inanıyorum, yoksa 478 kez okunmazdı. Okuyan yazar kadeşlerimiz belki de, içlerindeki derin üzüntüden dolayı, kanayan yaraların tekrar ortaya çıkmasını istememiş olabilirler. İnanıyorumki tüm aramızdan ayrılan yazar kardeşlerimizi MB ailesi unutmamıştır. Sevgiyle rahmetle anıyoruz.. Saygılarımla..

Ohannes 
 18.06.2008 0:22
 

bir oyun oynanmış yazılarla güzelliklerle yine bir oyunla son buldurulmuş tarafınızdan. Kim ebe olacak şimdi söyler misiniz? Yine ne oluyoruz ya derken farkına varıyorum, ben galiba yetişemiyorum buralarda bir şeylere ama bu iyi mi yoksa kötü mü bilemiyorum inanın. Sağlıkla ve hoşça kalın

kevser şekercioğlu akın 
 12.06.2008 17:40
 

Sonuçta, oyun kurallarına göre kim olduğu bilinen yazarımız ebe olarak belirlenmiyormu Ümit bey?Gerçek amaç sözümdeki kastım ise,oyun kurallarının dışına çıkmadan,sanki yaşıyor farzederek kaybettiğimiz bir arkadaşımızı yadettiniz,ne güzel!Mekanı cennet olsun inşallah..Sürpriz bir ilk oldu yani,bir açıklama daha yapmam daha gerekirse çekinmeyiniz, yorum sebil :-)))

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 10.06.2008 0:16
 

Gerçek amacınızın dışına çıkmadan,bir anma,yadetme gerçekleştirdiniz.Ancak belki de farkında olmadan bir anlamda süregelen oyunu sona erdirmiş oldunuz!Saygılar selamlar..

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 08.06.2008 14:34
Cevap :
Olabilir ama siz bu düşünceye nereden kapıldınız Arif Bey? Oyun neden sonlansın ki? Biraz daha şeffaf olsanız diyorum. Hem sonra "gerçek amaç" nedir sizce? Biraz kafam karıştı doğrusu ama neyse:) Katkınız için teşekkür ederim. Selamlar, saygılar:))  09.06.2008 21:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 312
Toplam yorum
: 4634
Toplam mesaj
: 24
Ort. okunma sayısı
: 1617
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster