Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

15 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Kimi Arıyorum? Biliyor musunuz?

Kimi Arıyorum? Biliyor musunuz?
 

Kimi Arıyorum ? Biliyor musunuz ?


Bir çok blog yazarımızın katıldığı fakat benim bu güne kadar hiç katılmadığım bir yarışma vardı blogta. Sanırım Alev hanım'ın başlattığı ve diğer blog yazarlarının devam ettirdiği bir yarışma. Ben etliye sütlüye karışmadan uzaktan seyrediyordum. En son Yekruseha hanımefendi bir blog yayınladı ve yarışmanın formatını değiştirerek tam üç kişiyi bulmamızı istedi. Blog yazarlarından bazıları bir iki tanesini buldu. Fakat benden başka üçünü bulan olmadı :))

İşin ilginci ben de bulamamıştım ama yazdığım yorum sonucunda ebe olan Yekruseha'nın gazabına uğrayarak bir anda ebe seçiliverdim. Evet 44.Ebe benim. O gün bugundür ebelik içime dert oldu. Kimi sorayım diye düşünmekten helak oldum. Sonunda buldum. Bakalım siz de bulabilecek misiniz ?


Kendisi güzel bir bayan.

Fakat kendisini blogtaki resmi dışında ben de hiç görmedim.

Edebiyat kategorisinde yazıyor.

Gündemi ve siyaseti takip etmeyi seviyor.

Ben Fenerbahçe'liyim aksine o Galatasaray'lı.

İkimiz de birbirimizden daha fanatikiz.

Tiyatro'ya karşı ilgili, kitap okumayı sever, sinemaya bayılır.

Çengel bulmaca gibi, arkadaşları onu anlamakta güçlük çekiyormuş.Ne de olsa ikizler burcu.

Ama ben bunu gençliğine veriyorum.

Genç demişken hâlâ üniversitede okuyor ve bitirince gazetecilik yapmak istiyor.

İletişim hakkında yazılar, makaleler okur, iletişim açısından geniş düşünür.

Atatürk İlke ve İnkılap'larına bağlı.

Atatürk'çü Düşünce Derneği üyelerinden.

Müslüman fakat irtica ve şeriat yanlısı değil.

Milliyetçi fakat ırkçı değil.

Hatay'da doğmuş, İstanbul'da oturuyor ama aslen Kırıkkale'li.

Halk müziği, sanat müziği ve rock dinlemeyi sever.

Hepinizin bir tık uzağında.

Toplamda otuzüç tane blog yazmış.

Bu size az gelebilir ama okunmasayıları oldukça yüksek.

Genç olmasına rağmen bloğun aktif kişilerinin yorum ve beğenisini almış durumda.

Yazılarının altına attığı ilginç bir imzası var fakat onu burda söyleyemem.

Bu kadar ipucu aslında fazla oldu ama kıyak geçeyim istedim fazla zorlanmayın diye.

Doğru cevabı veren arkadaşlarımıza ilginç yöntemler uygulamayacağım.

Tam aksine ilk bilen kazanır efendim.

İlk bilen ebe olmak istemiyorsa ikinci veya sırasıyla bir sonrakiler ebe olacaklardır.

Sonuçlar en kısa sürede tarafımdan taraflarınıza sunulacaktır.

Bulmacayı bilene bir de kitabımı hediye edeceğim.

Fakat henüz yazmadım yazmamı beklemeniz gerekecek.

Hadi bakalım herkes klavye başına.

Yarışma başladı. Kimi arıyorum biliyor musunuz ???


 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..