Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Bilişim
 

Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?

Kimi arıyorum? Biliyor musunuz?
 

Resim: Mustafa Mumcu-İzmir


MB. İNCİ - MERCAN DENİZİ


KİM BU İNCİ?

Milliyet Blog, inci-mercan denizi

Bunu bilen dört bin kişi.

Milliyet.com.tr’ye kayınca yazılar,

Sabiş’le hit bulur iki yüz bini.

Blog Güzeli’nin aşılmaz hızı,

Hep parlar Alev Sultanın yıldızı.

Müfettiş Muzaffer Bey’e verdi aklı,

Destekledi İlyas Bey İzmir’in kibarı.

Elbirliğiyle verdiler Ebe’lik görevini,

Onurlandırdılar kırgın, yufka yüreğimi.


Unuttular araştırmacı yönümü,

Kalemim oldu inci-mercan düğümü.

İki gün yazarları, şairleri izledim durdum,

Bana aşina mahperide karar kıldım.

*
O bir söz ustası, aşırı mütevazı,

Kenarda kalmaya hepten razı.

Şairlerle hümanistlikte yarışır,

Her yazısı yüreklere sevgi kazır.

Miami ayarında bir yerde yaşar,

Dalgalara bakarak hayal kurar.

Yaşamın deminden süzülür sözleri,

Uçuşur akılda sanki birer ezgi.

Kariyeri insan ruhunu çözmek,

İlkesi doğa ile insanı iç içe sevmek.

Bilginin yanı sıra elleri de becerikli,

Tasarımcı, hayvan sever ve çevreci.


Bu arkadaşın kimliğini bilecek ilk kişi,

Olacak MB'un ellinci Ebe’sinin incisi.

 
Toplam blog
: 214
: 5488
Kayıt tarihi
: 03.08.08
 
 

Emekli eğitimci, araştırmacı yazar, şairim. Ülkemin cennet ile cehennemi bir arada yaşadığı bir zama..