Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyorum biliyor musunuz ? (37)

Kimi arıyorum biliyor musunuz ? (37)
 

www.mustafamumcu.com 'dan araktır :) elinize sağlık Mustafa Bey.


Giriş :

Sevgili Alev Meisel’in başlattığı ama benim geç fark ettiğim, hatta fark ettiğim halde bir müddet idrak edemediğim bilmece bulmaca “ kimi arıyorum biliyor musunuz ? ” serisinin, birkaç bölümüne rast gelip içimden, " ya herkes blogdan bir isim yazıyor yoruma, dur bende bir tane sallıyım, belki bilene Alev hanım bir çikolata falan ısmarlıyordur ", demişliğim olmuştur :)

Gelişme :

Sonra sağ olsun sevgili hemşerim Mihasu( Mine) beni sorunca şapbadanak idrak etmiş hatta cin kesilmişimdir :))

İlhami Arslan’ın sayfasında tesadüfen son ebenin sevgili Tekbaşına olduğunu görmüş ama kendi sayfasında konuyla ilgili hiçbir şey göremeyince araştırmacı gazeteci (meraklı Melahat) ruhum duruma el ataraktan ;-

- Eeee ? Hani siz ebeymişsiniz
- Yazı nerede ?
- Bilmece bulmaca çözeceğim tuttu,
- Krizim geldi
- Eee hadi... hadi...
gibilerinden bir mesajla kendisini olaydan haberdar etmişimdir :)

Madem bu kadar olaya dahil oldum hadi bir de cevabı vereyim de cinliğimin şanı yürüsün demiş ilk doğru yanıtı ben vermiş ve ebe ben olmuşumdur.

Suyunu çıkarma :

Allah’ıma bin şükür, insanın ebe olacağı varsa bir şekilde oluyor arkadaş, hemşirelik lisesini kazandığımda Güner Sultan yollamamıştı, bana; - Sen beceremezsin bu işleri kızım, kedinin poposunu görsen yara sanıp bayılıyorsun, boşa gidip sıra işgal etme oralarda, ne olacan ebe mi olacan demişti de içimde ukde kalmıştı, kaderde varsa oluyor işte, ahanda ebe olmuşumdur :)))

Silkelenme :

Neyse bu saygın seri elime düştüğüne, Alev Hanım bu işe başladığına pişman olmadan, konuya dönelim(dir) :)

Sonuç :

Çok kısa ve öz olacak ip uçları, sanıyorum ki hemen bileceksiniz, özellikle kolay ip uçları verdim, milleti kasıp, klasik ebe anma olayına mahal vermeyeyimdir :)))

* Kendisi, MB ye ilk girdiğim zamanlardan bu yana yorumları ve desteğiyle varlığını, hocalığını, insan gibi insanlığını hep hissettirmiştir.

* Kitaplı yazarlarımızdan olup, kova burcudur.

* Babadır, cadıları vardır (onları bir yakalasam yerimdir)

* Doğu’da bir memleketimizde ikamet etmektedir. (kızımın da hemşerisidir :)) )

* Kendisi gezentidir :) Allah’tan ara ara fotoğraflarla o güzel anları ve manzaraları bizimle de paylaşır :)

* Blog sayısı 116 olup aldığı yorum sayısı 2000 e yakındır (Maşallah, gözümüz yoktur.)

* Aaa ! unutmadan 116 yazının içinde paylaştığı şiirleri de mevcuttur. (çok da güzeldir , hiç de kıskanmıyorumdur.)

E hadi bulun bakalım (dır) :))))

Not: İlk bilene çikolata ısmarlayacağımdır:))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..