Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyorum biliyor musunuz?

Kimi arıyorum biliyor musunuz?
 

Kimi arıyorum?


Merhabalar
Daha önceki "Kimi arıyorum biliyor musunuz?" serisini arasıra takip ediyordum. Fakat bu kadar kısa sürede, ebeliğin bende kalacağını tahmin etmiyordum.

Ben daha çok yeniyim, sevgili Alyoşa acımadın mı bana birazcık. :)))

Öncelikle Alev hanıma bu yarışmayı başlattığı ve öncülük yaptığı için teşekkür etmek istiyorum. Ve sevgili Alyoşa ebeliği memnuniyetle kabul ediyorum.

Evet sevgili blog dostları, ben kimi arıyorum?

O bir Sezen Aksu hayranı.

Kendisini anlatmaya Sezen Aksu'nun bir şarkı sözüyle başlamış.

Başbakanımızın gavur diye hitap ettiği, ülkemin güzel şehirlerinden birinde yaşıyor.

Yazma konusunda iddialı olmadığını söylesede, şu ana kadar 115 adet blog yazmış.

Kitap okumayı seviyor.

Kendisinin hala genç mi, yaşlı mı yoksa çocuk mu olduğunun kararını verememiş hoş bir bayan.

Bir yorumunda, yazıdan önce yorum ve cevapları okuduğunu belirtmiş.

Mavilime karşı, renginin pembe olduğunu yazmış. Pembe rengi romantik buluyor. :)

Doğayla ilgili hobisi olanlara hep özenmiş ve bir yazısında, kelebek fotoğrafçılığını ilğinç bir hobi olarak göstermiş.

En fazla yazdığı konu; gündelik yaşam.

Artık bu kişiyi, bulduğunuzu düşünerek ve yeni, acemi bir bloger olarak bu kadar soruyu yeterli buluyorum.

Cevapları, seneye bildiririm. :))))

Yaşamın kaynağı; Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer, unuttuklarımızı hatırlayalım.

Yeni yılda da blog dostluklarının daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğiyle, daha nice mutlu yıllara!

 
Toplam blog
: 41
: 1248
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Hayatımızın gayesi, gayelerimizi hayata geçirmektir. Benim de şu anki gayem, burada bir şeyler ya..