Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyorum biliyor musunuz?

Kimi arıyorum biliyor musunuz?
 

mutafamumcu.com (teşekkürler)


Eveeeet sevgili dostlar, 49. ebe olarak birlikteyiz. Üstelik ikinci defa...Sevgili Pınar arkadaşımız da beni ebeledi...Ne güzel bir oyunmuş bu oyun. Kaç gündür düşünüyorum kimi sorayım diye, geciktikçe rahatsız oluyorum yaaa bak bugün de yazamadım diye. İşte klavyemin başındayım, oyunumuzun devamı için sorumluluğumu yerine getiriyorum ve soruyorum. Çok zor bir isim değil, inanın.. İlk cümlelerden sonra hemen tanıyacaksınız eminim.

"Sevinci de hüznü de paylaşmak için blog trenindeyim, yol uzun, vagonlar kalabalık" demiş kendini anlatırken. İzmir'de yaşıyor ve Türk Sanat Müziğini çoooook seviyor.

Desem ki İnönü toplantılarına kaytılan her arkadaşa kendi elleriyle hazırladığı birbirinden güzel TSM şarkılarından oluşan enfes bir cd armağan etti, herkes tanır zaten. Ama demeyeceğim:)))

Müzik ve Tarih ağırlıklı yazıyor bloglarını. İzmir'de yapılan yenilikleri, etkinlikleri onun sayfasından takip edebilirsiniz.

Hiç unutulmayacak bir günde doğmuş, adı oradan geliyormuş.

Kategorisi izmir, 174 adet blog yazmış, 1380 adet de yorum almış bugüne kadar. ( ben daha 59. blogdaydım. Bu da benim 60. bloğum oldu. oleyyyy. İşte kaplumbağa hızıyla gidiyorum:)))

Ayrıca; düzenlediği birbirinden güzel fotoğraflardan oluşan pek çok galerisi var bu arkadaşımızın. Fakat, en en ennnnn güzel fotoğraf albümü 1. İnönü Toplantısında hazırladığı albüm. İnanmazsanız bakın. (kıskanmayın, sadece bakın yeter:)))

Ne dersiniz, çok zor değil değil mi? Bence bulmuşsunuzdur hemen. Haydi bakalım kolay gelsin.

HAYYAM'dan;

"Akılla bir konuşmam oldu dün gece;
Sana soracaklarım var, dedim;
Sen ki her bilginin temelisin,
Bana yol göstermelisin.
Yaşamaktan bezdim, ne yapsam?
Birkaç yıl daha katlan, dedi.
Nedir; dedim bu yaşamak?
Bir düş, dedi; birkaç görüntü.
Evi barkı olmak nedir? dedim;
Biraz keyfetmek için
Yıllar yılı dert çekmek, dedi.
Bu zorbalar ne biçim adamlar? dedim;
Kurt, köpek, çakal, makal, dedi.
Ne dersin bu adamlara, dedim;
Yüreksizler, kafasızlar, soysuzlar, dedi.
Benim bu deli gönlüm, dedim;
Ne zaman akıllanacak?
Biraz daha kulağı burkulunca, dedi.
Hayyam' ın bu sözlerine ne dersin, dedim;
Dizmiş alt alta sözleri,
Hoşbeş etmiş derim, dedi."

Sevgiyle Kalın.

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..