Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bulut AbLa'nın Kaleminden :)

http://blog.milliyet.com.tr/handanca

20 Temmuz '11

 
Kategori
Anılar
 

Kimi dinliyorsun? -Tarkan. O kadar:)

Kimi dinliyorsun? -Tarkan. O kadar:)
 

Canımsın, Cicimsin sen var ya Türkiye de ya da daha büyük söylemek gerekirse tüm dünya da bıkmadan, usanmadan ve yorulmadan dinleyip beraber coşabileceğim tek insansın (TARKAN'sın :))) 

Lafla anlatmak kolay olmaz. Tarkan'ı sevmek demek başka bir şey. Hele benim gibi bir hayranı için bu tartışılmaz. Aslında onu gördüğünde göz yaşlarına boğulan, düşüp bayılan ya da Tarkaaaaaannnn diye cırt bir sesle bağıran biri değilimdir. 

Ben sadece onu severim. Ailemden biri gibi, sanki hep benimleymiş gibi. 2008 yılında ilk defa onunla görüşme fırsatı doğduğunda ( bir firma Tarkan konserinde onunla tanışma fırsatını yarışmaya dönüştürmüştü, iyi ki olmuş) bir bayan beni aradı ve yarın Tarkan ile seni buluşturacağız dedi şöyle bir düşündüm. "Eğer şaka yapıyorsan senin ağzını burnunu dağıtırım bak" diye tehditkar bir ağızla konuştum. 

Yarın oldu ve Tarkan yanımda duruyordu. Hiç bir şey söyleyemedim, aslında içimde kurduğum o kadar çok cümle vardı ki. Söylemeye luzum görmedim işte. Bilindik şeyler, sizi çok seviyorum, en büyük hayranınızım falan filan... 

Gözlerine baktım sadece, o cam yeşilinden ayırt edemediğim güzel gözlerine bakarak gülümsedim. Elimden tuttu ve sarıldı. Öylece kalmıştım.Bir şey söylemek bir yana dursun sanki Tarkan bendim hayranımsa o. "Nasılsın bir tanem" dedi Buna karşılık tek kurduğum cümle; 

"Bugünü unutmak istemiyorum bir hatıra bırakır mısınız bana? (ah ne kadar da zarifimdir) 

-AL SENİN OLSUN ( Kolundaki bilekliği çıkartarak) 

-Teşekkür ederim Bir tanesiniz (Sanki başka Tarkan varmış gibi :) 

ve böyle devam eden küçük sohbetimizle o gün bu adama gerçekten bağlandım. Öyle fanatik manyaklar gibi değildi sadece gönüldendi. Onunla ilgili çıkan uyuşturucu haberlerine aldırış dahi etmedim. Gönlüm dahi kırılmadı, adına üzüldüm o ayrıydı.Çünkü ben onu bir hayranı gibi değil de bir yakını gibi sevdim. Dedim ya ailem gibi. 

Nasıl ailenizden biri kaç defa hata yaparsa yapsın affeder bağrınıza basarsınız. İşte bende öyle yaptım. O üzüldü ben üzüldüm, o coştu ben coştum, o söyledi ben dinledim. 

Ve hakkında çıkan dedikoduları büyüterek onun karşısına çıkan insanlara hep kızdım. Siz günahsız mısınız? O insan değil mi? Bu kadar ilahlaştırarak Tarkan gibi insanların hiç kusuru olmaz diye bakmanız çok yalnış. 

Her neyse ne diyordum.Herkes çıkar uğruna aşık oldu, bazıları taş atıp üstünden prim yapmaya kalktı oysa benim öyle bir derdim aslaha olmadı, Ben sadece sevdim :) 

Gerçekten de onun yanında olupta fotoğrafını çekmek için kırk ayrı pozisyona girenlere Ne gereği vardı diyorum? Tarkan'nın konserlerinde kameraları elinden bırakmayan hayranlarına dediği gibi "anı yaşayalım" yoksa internet ve tv. da zaten her zaman görüyoruz. Ama yakınında olup onunla konuşabilmek onu dinleyebilmek ayrı bir mutluluktu. 

Onu sevmeyenler ya da itici bulanlar da olabilir elbet, lütfen bana kızmasınlar. Ben sadece var olan hayranlığımı 18 Temmuz Bursa konserinde yenilediğimi tekrardan iletmek istedim. 

Seni en sade haliyle seven biriyim ben,  

Sevgiyle saygıyla kocaman öperekten Bir tanesin :) 

Handan. 

 
Toplam blog
: 30
: 494
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Bankacılık mezunu olmama rağmen müzik ve edebiyattan asla kopamayan, monoton bir dünyanın kapılarını..