Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '10

 
Kategori
Siyaset
 

Kimi-kime şikayet ediyorsunuz

Herkes 12 Eylül Anayasası’ndan şikayetçi. Yok deli gömleği yok; darbe anayasası. Anayasayı kabul edenler anayasadan şikayetçi. Kendi ipini kendi boğazına geçirmişler, şimdi kendini; kendine şikayet ediyorlar. Ben bu anayasadan çok zulüm gördüm. Çok baskıcı, özgürlükleri kısıtlayıcı; hiç olumlu bir yönü yok.

Vermeseydin ya evet oyu. Bu anayasayı sen; değilsen, ailen, akraban evet oyu kullanarak kabul ettiniz. Asker başınıza silah mı dayadı oy kullanırken(şimdi dersin ki o asker bizim değil. Yok kardeşim onlar uzaydan indi özel olarak…)

Kimse 12 eylül anayasasından şikayetçi olmasın. Ben bu anayasaya oy vermedim. O tarihte dünyada yoktum. Anayasadan şikayet edecekler; anne-babasından, kardeş, akraba, komşusundan şikayetçi olsun…

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..