Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Kimi sevsem

Kimi sevsem hep gidişlerini gördüm
Bazen sessizce
Bazen neşter vurur gibi İHANETLE...
Ama dedim ya!!
Hep gidişlerini gördüm
Duymadılar ağladığımı
Görmediler yüreğimdeki hançer yarasını...
Ben hep içinde geçilen bir hayat oldum!!
Yorgun teknelerin sığınma limanı
Hırpalanmış yüreklerin dinlenip,
Ayağa kalktıktan sonra gittiği bir yürek
Yeniden bu zalim hayat döndüler hepsi..
Koca bir fırtınanın içine..
Şimdi SENde gidiyorsun..
Ama hepsinden farklı seninkisi
Tam kalacakken gidiyorsun...
Tüm yoculardan farklı gidişin..
Yıkmamak için direniyorsun..
Ama ne olursa olsun
Sende beni yıkıp gidiyorsun..
GİDİYORSUN!!!

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..