Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kimin bizden bahsettiğini ve nerede adımızın geçtiğini bilmek ilginç olurdu

Kimin bizden bahsettiğini ve nerede adımızın geçtiğini bilmek ilginç olurdu
 

Bir vukuatınız varsa/iyi bir şey yaptıysanız; doğdu, evlendi ya da öldüyseniz hakkınızda konuşulur da hani diyorum ki normal zamanlarda kimin bizden bahsettiğini ve nerede adımızın geçtiğini bilseydik.

Ya şimdi arkadaş, yaşıyorsun, yıllardır, orada burada şurada, şu olarak bu olarak; tanıdıkların var (az ya da çok herkesin tanıdığı bildiği ya da onu tanıyanlar vardır), seninle ilgili acaba gün içinde ne konuşuyorlar, nerelerde adın geçiyor?

Valla bilmiyorum sizi ama ben merak ediyorum… Belki de hiç hakkımda konuşulmuyor, adım bir yerde geçmiyor. Bunu şöyle anlayabiliriz. Biz kendimiz kimin hakkında konuşuyoruz? Muhabbetlerimizde, sohbetlerimizde, günlük konuşmalarımızda akraba, arkadaş ve tanıdıklarımızdan bahsediyoruz. Başkaları da bizim gibidir herhalde.

Ama o kişinin o anki hali ya da genel bir durumunun/sorununun bizimle ilgisi varsa bizden bahsederler. Ya da işte etkilenmiş, beğenmemiş, tuhaf bulmuş…

Yakınınızsa, sizinle işi varsa/olmuşsa olacaksa, ya da aranızda başka bir bağ varsa zaten sizden konuşur ister istemez. Yine de bunlar neler konuşurlar hakkımızda, insan merak ediyor. Veya uzak tanıdıklar… Yıllar öncesinden ilkokul arkadaşınız sizi hatırlamış, ya da aslında hiç unutmamış…

İnsanlar üzerinde etki bıraktıysanız, onlara menfaat sağladıysanız, zengin, güzel, şöhretli ya da mevki sahibiyseniz hakkınızda çok konuşulur da ben asıl sıradan insanların hakkında konuşulanları merak ediyorum. Yoksa meşhurlardan bunlara hiç mi sıra gelmez? Valla kim benim için ne diyor, meraktan çıldırıyorum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..