Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '08

 
Kategori
Magazin
 

Kimin eli, kimin cebindeydi?

Kimin eli, kimin cebindeydi?
 

Merak ettim


Başak Emre, Emre Başak değil.

Tanıyalım:

"Ukalalık olarak algılanmasın ama ben çok zeki olduğum için hostesliğe beni seçtiler" diyen manken.

Ne hostesliği?

Ünlü spor yorumcusu, şovmen, eski hakem, çok sert ve insafsız görüntüsünün altında 'babacan' olduğu da söylenen Ahmet Çakar'ın, 'Şansa Bak' yarışmasında 'top tutma' hostesliği.

Ne oluyor?

Demek ki kimse ondan daha iyi top tutamamış oluyor.

Bu da daha zeki olduğu gerçeğini ortaya çıkarıyor.

23 yaş, 1.83, 90-65-95 ölçülerinde,

HacettepeÜniversite Spor Bilimleri mezunu, eski basketbolcu, yeni manken.

Düne kadar, Dünya Medeniyetler Kraliçesi (Miss Civilization Of The World)Yarışması"nda Türkiye'nin adayı.

Düne kadar, çünkü artık aday değil.

Çekildi.

Artık mevzuya girelim, çekilme nedenlerini Başak'ın ağzından dinleyelim:

1) "Yarışmada kimin eli, kimin cebinde belli değildi.

2) Kamp sırasında bana uygun olmayan bazı şeyler gördüm.

3) Bu kalitesiz yarışmada benim ne işim var dedim.

4) Kamp döneminden bu yana yarışmacı kızlar sürekli olarak değişiyordu.

5) Her gelen kız daha kalitesiz ve vasıfsızdı.

6) Nedense kaldığımız otel de sürekli değişiyordu.

7) Bana yabancı diye tanıtılan kızlar ana dilleri gibi Türkçe konuşuyorlardı.

Çok iyi yaptın Başak, bizler arkandayız.

Hem sonra birinci olsan ne olacaktı.

Bu kadar reklamın mı olacaktı, böyle gündeme mi gelebilecektin?

Şimdi dereceye mereceye de gerek kalmadı.

Stres yok, endişe yok, kaçıncı olacağım diye düşünce yok, çaba yok.

Silbaştan bütün programlar senin, magazin sayfaları senin oldu.

Çık çıkabildiğin kadar.

Sen artık, 'anlattıklarına bakılırsa' kahraman sayılırsın.

İnsan akıllı olduktan sora onu kimse 'üzmez', üzemez; sapıklıklarına, kötü emellerine alet edemez.

Bence çok akıllı bir karar vermişsin, tabiri caizse, 'ucuz' kurtulmuşsun. Hatta kara geçmişsin.

Gerçi sen çok akıllı olduğunu daha önce söylemiştin, bravo sana...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..