Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kimin eli kimin cebinde?

Kimin eli kimin cebinde?
 

Çok merak ediyorum eskiden de böyle miydi ilişkiler? Kimin eli kimin cebinde bu denli ahlaksızlıklar ayyuka mı çıkmıştı? Yoksa ben mi hiç bir şeyin farkında değildim? Şimdilerde ahlak karaborsada, kimse kimsenin halini deşmiyor ve safmış gibi davranıyor. Bunları yargılamaya yüzü olanlar ise aman benden uzak olsun Allah islah etsin diyorlar. Kısacası kimin eli kimin cebinde inanamıyorum ve artık duymak istemiyorum. İnanın bunları duymaktan kafamı her çevirdiğimde bir sürü ahlaksız görmekten artık tiksindim. Korkuyorum, selam verecek iki kelime konuşacak kimse kalmaz diye ve bu kadar entirikalarla dolu hayatta kaybolup gitmekten.

Hayatı bu denli kirlenirken ne yazık ki benim ve benim gibilerin sessiz çığlıkları ise kimsenin umrunda bile değil. Herkeste ama herkeste bir "ben" sendromu başlamış, kendilerini sevmekten o kadar memnunlar ki hayat onların etrafında dönüyor sanıyorlar. En gencinden en yaşlısına velasıl herkes sadece tek bir şeyin peşine düşmüş, ne yazık. Hep istiyorlar hep arıyorlar, nereye kadar ya nereye kadar Allah aşkına. Beynim patlayacak neden neden diye durmadan sormaktan. Ben gidip dağın tepesine bir kulübe yapıp orda yaşayacağım en sonunda. İnanın ne kadar uzak kalırsam kalayım. Allahım dönüp dolaşıp yine beni buluyorlar.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..