Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kimler İntihar Eder?

İntihara meyilli olma, kurtulamayacağını düşündüğü bir durum ve kabullenemeyeceği yaptığı bir davranış.

Sadece genetiğinde intihara meyilli hali olanlar intihar eder.

Bunu nereden anlıyoruz?

Her bu duruma düşenler intihar etmiyorlar da ondan.

İntihara meyilli yapıda kişi bu saydığımız durumlarla karşılaştığında dışarıdan yardım eden ve engelleyen olmazsa intihar eder.

İntihar edeni intihardan vazgeçirmek için neden intihar ediyorsa o durumun ortadan kaldırması gerekir. Değilse uygun zamanda tekrar deneyecektir çünkü kendisini intihara sürükleyen durum devam etmektedir.

Benim ağabeyim intihar etti çünkü o genetiğinde intihara meyilli bir kişiymiş.

Ben genetiğinde intihara meyilli bir kişi değilim, karşıma da böyle sorunlar çıkmadı; çıksaydı da intihar etmezdim.

Yani en başta saydığımız durumlarla karşılaşıp bu zorluğu yenemeyen herkes intihar eder diye bir şey yok.

İntihar edenler belli profil, yazdığımız zorluklarla karşılaşıp çözemedikleri durumda bu davranışı gösterirler.

Herkes intihar edebilir diye içinden çıkılmaz bir durum olarak görmemeliyiz.

Ben genetikçiyim, davranışlarımıza genetik kodlarımız yön verir.

Zorluk kolaylık fark etmez. Genetik kodunda intihara meyilli olmayan kimseler güçlüyse zorluğa karşı koyar, zayıfsa ağlar ya da ondan bundan yardım ister yine de intiharı düşünmez.

Zaten intihar düşünülmez, içinizdeki genetik canavarı harekete geçer.

İntihar eden güçsüz değil kararlıdır, kendisine bir şey içirilmiş ve bir yerden emir alıyormuş gibi davranır; ölümcül bir depresyon halindedir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..