Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kimler kitap yazmalı?

Kitap yazmak emek ister. En az 10 yıl boyunca 1000 civarı eser okumadan kitap yazmaya kalkarsanız rezil olursunuz. Kimse eserinize kıymet vermez. Hiçbir yayınevi size dönüp bakmaz.

Yarım akıl ile iş olmaz. Bilgi sahibi olunmadan fikir sahibi olunamaz.

Ünlü yazarların tümü ne bulursa okuyan insanlar arasından çıkmıştır. Türkiye’nin gurur kaynağı olan yazarların tümü yıllarca okumuşlar, defalarca yazıp-çizmişlerdir.

Hikaye, roman, şiir, araştırma kitaplarını yazabilmek için önce okumak gerekir.

Bir örnek vereyim. EKMEK üzerine bir kitap yazabilmeniz için o konuda yazılmış 100 kadar eseri hatmetmeniz gereklidir. Çalakalem yazılmış kitaplara  kimse para verip almaz.

Önsözü, içindekileri, indeksi, kaynakçası vb. olmayan eserlere bilimsel yayın denilemez.

Hasbelkader 22 yıldır kitap yazıyorum. 49 yaşındayım. 50 kitap yayınladım. 1000.000 adet kitap sattım. Çok para kazanamadım. Manevi kazancım trilyon dolar değerinde.

Her gün amatör yazarlar, çocuklar beni arıyor. Kitap yazdım diyor. İki satır düzgün konuşamayan insanların kitap yazması bu işe hakarettir. Herkes biraz haddini bilmeli.

1-2 ayda berber, kasap olunmaz. Her şeyin bir zamanı vardır.

Ali Özdemir

www.aliozdemir.net

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..