Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Kimliğim

Kimliğim
 

Kimliğim


Kimliğim

Ben her akşam saat on ikide taksim meydanında;
otuz yaşında bir kadınım!

Ben her yıl ağustosun üçünde; saat üç buçukta,
Konya altı plajında bir travesti!

Ben İstanbul uyurken Beşiktaş' ta sabaha karşı;
elleri soğuktan çatlamış, yara bere içinde,
çöp toplayan bir Çingene!

Ben ünlü olmak için evinden kaçan;
Bodrum caddelerinde yırtık şortuyla dolaşan,
amcaların, ağabeylerin, babaların hatta dedelerin taciz ettiği,
on yedi yaşında kız oğlan kızım!

Ben bir hiç uğruna; anamı, babamı, okulumu terk etmiş,
parklarda yatan, sigaraya, alkole, uyuşturucuya bağımlı,
belanın nereden geldiğini bilmeyen,
kandırılmış bir delikanlıyım!

Ben bir sarhoşun hız zevkine kurban olmuş;
yürüme özgürlüğü elinden alınan,
tekerlekli sandalye mahkûmu
bir amputeyim!

Ben Kızılay meydanında ekmeği çalınan;
diri diri kefen giyen,
zemherinin, yağmurun işlemediği,
‘’Direne direne kazanacağız’’ sloganları atan,
yılmayan, yıkılmayan Tekel işçisiyim!

Ben insanım!
İnsan!

Umut Engin Deniz

 
Toplam blog
: 42
: 475
Kayıt tarihi
: 01.12.08
 
 

1967 yılında İstanbul’da dünyaya geldim.Okudum... Büyüdüm... Evlendim... İki çocuğum var. Ve 44 yaşı..