Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Kimse beni üzmesin

Kimse beni üzmesin
 

Örnek aldıklarımın verdiği örneklere katılmadığım anlar da olmuyor değil.


Ben de her insan gibi üzülüyorum, arkadaşlarımı, dostlarımı üzdüğümde.

Ve kimi zaman ağlıyorum da en yakın bildiklerim uzaklara gittiğinde.

Zamanlı zamansız umutsuzluğa düştüğüm oluyor tarifini edemediğim.

Birilerine bir derdimi açmak istesem, onun da benimle üzüleceğini hissederek vazgeçiyorum.

Vazgeçişlerim, vazgeçilmezlerim olur diye çok korkuyorum.

Ölümün nasıl unutulduğunu hatırlatanlara ise hayatı sevdirmeye çalışıyorum.

Kavgalarım, kuşkularım ve yanılgılarımla 'ben de bir insanım' diyorum.

Her sevginin bir bitişi olduğu gibi, her bitişin yeni bir başlangıç olduğunu örnek alıyorum.

Örnek aldıklarımın verdiği örneklere katılmadığım anlar da olmuyor değil.

"Aşk" sözcüğünü, cümle içinde kullananları daha fazla benimsiyorum.

"Benim" dediklerim benden ürkmeye başladığında ise yeise kapılıyorum

Yorumlama yaparken, algılarımı, duyularımı tekrar kontrol ettiğim çok oldu.

Anlaşılmaz olmak, kimselerin söyleyemediğini söylemek geçse de içimden,

Bir ben biliyor ve benimsiyorum cümle sonlarındaki noktanın yerine virgülü,

Bir son olmasın nokta. Yeni bir deyiş için artsın virgül sayıları, , , , ,

Hayata yeni bir paragraf açmak var aslında.

Aslı olmasa da O'nu anımsatan ünlemlerle heyecan buluyorum.

Geçip giden sevgiye, sevgililere üzülürken.......

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..