Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '10

 
Kategori
Spor
 

Kimse fenerbahçelileri sevmiyor! Ben demiyorum!

Kimse fenerbahçelileri sevmiyor! Ben demiyorum!
 

yorum yok


Kendimi bildim bileli..

"fenerbahçelilere göre":

Ahmet Güvener gibi "Galatasaraylı" olduğunu söyleyecek kadar dürüst olan MHK başkanları bunları sevmiyordu..

Ailecek fenerbahçeliliği herkes tarafından bilinen Oğuz Sarvan da bunları sevmiyor.. Anlıyoruz ki MHK başkanları bunları hiç sevmedi, asla sevmeyecek!

..........

Selçuk Dereli bunları sevmiyordu. Hatta hiç hata yapmamasına rağmen Denizli maçının suçlusu oydu. Hatta maça onun tayin edilmesi psikolojik olarak bunları daha baştan yıkmıştı. Onun maçı yönetmesi bile suçlu olması için yeterli sebepti..

Şimdi Fırat Aydınus bunları sevmiyor, hatta Bünyamin Gezer bunları sevmiyor, Koray Gençerler, Kuddusi Müftüoğlu bunları sevmiyor, Cüneyt Çakır bunları sevmiyor vs. vs.. Bu akşam da Gaziantepspor maçından sonra Nihat Özdemir, pozisyonun penaltı olmadığı o kadar netken bile, yine "penaltımız verilmedi" diye ağlıyordu. (Oysa yapması gereken; emre yine kırmızı kart görmedi diye göbek atmaktı.. Artık "yenildiler diye konuşuyorlar" demesinler diye her maçtan sonra konuşuyor, konuşacak konu arıyor:) Anlıyoruz ki hakemler bunları hiç sevmedi, asla sevmeyecek!

..........

Haluk Ulusoy bunları sevmiyordu. Galatasaray UEFA kupasını alacak kadar iyiyken bile Türkiye liginde şampiyon olmasının sebebi Ulusoy federasyonuydu..

Şimdi, kendi gayretleriyle seçtirdikleri federasyon başkanı Mahmut Özgener de bunları sevmiyor.. Anlıyoruz ki federasyon başkanları bunları hiç sevmedi, asla sevmeyecek!

..........

Galatasaraylılar ve Beşiktaşlılar bunları sevmiyordu..

Türkiye liglerinde oynayan takımların yöneticisinden taraftarına kadar hiç kimse bunları sevmiyor.. Bunu "Türk'ün Türk'ten başka dostu yok" sözü gibi yorumlayıp övünüyorlar ya da kendilerine cumhuriyet süsü vererek büyüyorlar.. Anlıyoruz ki bunların dışında herkes bunları hiç sevmedi, asla sevmeyecek!

..........

Top toplayıcı çocuklar, topun bizzat kendisi, hatta Çin'de bu topları yapanlar, Malezya'daki ayakkabıcılar, İtalya'daki galericiler, Guatemala'daki futbolcular, dağdaki tavşanlar, yükseklerdeki şahinler, Amerika'daki atlar..

Kimse bunları sevmiyor..

Herkes bunlara karşı.. Herkes bunlara düşman.. Herkes bunlara haksızlık yapıyor..

Dedim ya..

Ben kendimi bildim bileli..

"Bunlara göre", böyle..

Hiç sormazlar ama soralım.

Doğru mu? Neden peki?

..........

Yazarın ekstra soruları: 1-Nihat Özdemir, öncelikle fenerbahçeye karşı mı, yoksa Türk sporuna karşı mı sorumludur? 2-Kayseri maçından sonra penaltı değildi diye haftalarca ağlayanlar, bugün resmi sitelerine bunu koyup, kendilerine neden aynı penaltıdan verilmediğini sorgularlar ve çifte standart diye yine ağlarlarsa marka değeri artar mı?

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..