Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Dostluk
Okunma Sayısı
1476
 

Kimse karşılıksız sevmiyor aslında

Kimse karşılıksız sevmiyor aslında
 

Ne demek karşılıksız sevmek?

Var mı karşılıksız seven?

Herkesin sevdiğinden bir beklentisi var.

Ben diyor karşılıksız sevdim.

Peki, karşılıksız seven sevgisine karşılık beklemiyor mu?

Bekliyor.

Bekliyorsa, karşılıksız sevmiyor demek ki?

Kimse karşılıksız sevmiyor aslında.

Herkesin bir beklentisi var sevdiğinden.

Karlığını bulamayan basıyor feryadı.

Vefasız sevgili diyor, hayırsız diyor.

Nerede bunun karşılıksız tarafı.

Şöyle bir düşünelim bakalım.

Sevdiklerimizden karşılık alamasaydık ne yapardık?

Bize karşılık vermeyenlere karşı bugüne kadar tavrımız ne oldu?

Yerden yere vurmadık mı?

Onları zalim ilan etmedik mi?

Şarkılarla, türkülerle topa tutmadık mı?

İnsafsız demedik mi?

Yoo o kadar da değil.

Karşılıksız sevdim dediğimiz yalan.

Kimse kimseyi karşılıksız sevmez.

Gül kokmasın, sular akmasın, sevgili bizden yana bakmasında gör.

Her gün sevdiğinizden o güzel kelimeyi yani “Seni seviyorum” demeyi kaç defa duymak isterdiniz?

Yalnız sizin sevmeniz yetmiyor.

İnsan sevgisine de karşılık bekliyor.

Bir kelimeyle bile olsa.

Sahi siz karşılıksız mı sevdiniz?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevginin sevgi dahil hiçbir karşılığı olmaz. O zaman karşılıksız aşk diye bişey olmazdı... Çünkü sevginin nedeni yoktur. Birisini beğendiğimiz için sevmeyiz.. Sevdiğimiz için beğeniriz..:)) Mesela evlatlarınızı sizi sevdikleri için mi seviyorsunuz...? Sizi sevmeseler sevmekten vaz mı geçeceksiniz? Yada onları beğendiğiniz için mi seviyorsunuz. Bütün huylarına kızsanız yine de seversiniz onları. İşte bu tamamen nedensiz ve karşılıksız olan şeye sevgi deniyor. Beğeniyorsunuz yada karşılığını görüyorsunuz diye duyulan şey sevgi değildir. Olsa olsa bir çıkar ilişkisidir ya da sevgi değil beğenidir hayranlıktır. (sevgi başka birşey) Çıkar ilişkisi deyince sadece maddi şeyler akla gelmez, manevi anlamda olumlanma da bir çeşit çıkardır... sevgiyle kalın

Yıldız... 
 08.09.2007 16:00
Cevap :
İnsan evladının sevgisinide görmek ister. Karşılık bulamasada yine sever . tamam da. Burada o sevmese siz sevmeyeceksiniz gibi bir ifade yok. Manevi sevgiler den bahsediyorum aslında. Maddi sevgilerle işimiz olmaz. Ben annemi severim mesela isterim ki oda buna karşılık versin.böyle birşey aslında...Bilmem anlatabiliyormuyum. Fakat siz güzel izah etmişsiniz. Çok teşekkür ederim. Elinize sağlık.  08.09.2007 16:21
 

Elbette herkes sevdiği insanlardan birşeyler bekler Ama bir şey beklemek ayrı şey, beklentiler karşılanmadığında sevmekten vazgeçmek ayrı şey... Beklentileriniz karşılanmıyorsa ve siz bunun için sevginizden vazgeçiyorsanız ona sevgi denmez ki... Olsa olsa çıkar ilişkisi falan denir... Sevgi, beklentileriniz karşılansada karşılanmasada aynı duyguda devam ettiğiniz şeydir. Sevgiyle kalın

Yıldız... 
 08.09.2007 12:22
Cevap :
Katılıyorum size. Burada karşılık derken en azından sevgiye yine sevgiyle verilmesi beklenen karşılıktanda söz ediyorum. Yoksa marketten birşeyler alır anlamında değil. Bir insannı yaptıklarını beğendiğimiz için severiz. Odada karşılık var. Beğendiklerimiz karşılıktır. O olmasa sevmeyiz...Anlatabiliyor muyum bilmem...  08.09.2007 14:20
 

Bence herkes sevgisine karşılık bekliyorda bunu itiraftan edemiyor kendine. Çocuğumuza sevgimizin karşılığında minicik bir öpücük bile herşeye değmiyor mu? Sevgi beklentiyi doğurur. Ama az, ama çok. Elinize sağlık...

ROSEMOON 
 05.09.2007 14:18
Cevap :
Aslında öyle. Karşılıksız sevdim diyorlar. Sevdiklerimizden beklentimiz yok mu sanki...Biraz düşünülse ...Dediğiniz gibi...Ben Teşekkür ederim...  05.09.2007 15:25
 

karşılık bekleyerek seversin ama karşılık gelmesede sevmeye yine devam edersin.ve hiçbir zamanda arkasından beddua edemessin çünkü ona bi zarar gelmesini istemessin.o mutluysa sende mutlu olursun.keşke herkes karşılıksız sevmeyi bir kere olsun denese.saygılarımla

reyhan baltaoglu 
 05.09.2007 10:22
Cevap :
Size katılımınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum...Karşılıksız seviyoruz da...sonunda...cevap alamazsakkkk  05.09.2007 14:18
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 574
Toplam yorum
: 543
Toplam mesaj
: 38
Ort. okunma sayısı
: 873
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster