Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kimsenin beni üzmeye hakkı yok.....

Kimse beni üzmesin, bana dokunmasın,benimle uğraşmasın, uzak durun benden neolur. Kendimi kaybetmekten yanlış işler yapmaktan son anda kurtarıyorum, bulaşmayın..

Bu hayatta herkez kendi hayatından, kendi sorumluluklarından başka niye başka birşeyle ugraşmak ister anlam veremedim, veremiyorum. Daha mı iyi oluyorsunuz daha mı ilgi çekiyorsunuz ne gerek var neyin tasası, amaç nedir bir türlü anlayamadım gitti. İnsan bunlarla uğraşmaktan zevk mi alır, başkalarını üzmekten zevk alındığı nerde görülmüş ya da bunu yapanlar insan mı? Bedeni insan ama ruhu leş olan insanlardan da demek istemiyorum hitap edecek bi kelime bulamıyorum açıkçası. Bu dünya yalan büyüdükçe anlıyorum her darbesinde, her üzüldüğüm de.

En iyisi benden uzak durun..


sevilyldrm..

 
Toplam blog
: 2
: 444
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1991 yılında istanbulda doğdum. Sakarya üniversitesi satış- pazarlama mezunuyum. ..