Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
Futbol
 

Kimsenin görmediği

Bu ülkede, her alanda bir şeyler noksan. Hak yok, adalet yok. Siyaset de, hak yok, adalet yok. Ekonomi de, hak yok, adalet yok. Yargı da, hak yok, adalet yok. Sağlık da, hak yok, adalet yok. Eğitim de, hak yok, adalet yok. Çalışma hayatın da, hak yok, adalet yok. Ve sporda da, hak yok, adalet yok. Bu saydığım alanlar da, adalet olmasa da, kimileri hakkını almasını biliyor. 

Beşiktaş- Fener bahçe, derbi maçını , izlediniz mi? Beşiktaş, maçı 2-1 e getirmiş. Üçüncü gol için, müthiş bir baskı kurmuş, her an üçüncü golü bulabilir, üçüncüyü bulursa, dördü ve beşi de atabilir. Anlayan, anlamayan herkesin yorumu bu. Ama öyle olmuyor. Hak, yok. Hakem, tam zamanında, uydurma bir kırmızı ile, dengeleri tersine çeviriyor. Asıl faul yapan Lugano yu görmezden geliyor, Ferrari kırmızı ile dışarıda. Hakem, LUGANO nun faulünü görseydi, bunlar yaşanmayacaktı. Bu maç, bana, yıllar önceki Samsun spor maçını anımsattı. O maç da, hakem, nasıl Beşiktaş ı dağıttıysa, bu maçta da aynı taktik uygulandı. Adaletin olmadığı, sahada, hak, hak etmeyene verildi. Fenerbahçe galip geldi ya, kimse bu maçta olanlara değinmeyecek. Rezalet bir yönetim gösteren hakem de, tam not alacak. Tıpkı, Samsun spor maçının hakemi gibi. Bence, hakemin niyeti, maçın başında belli olmuştu. Maçın başlarında, FB li Selçuk, mutlak sarı kartlık bir faul yapmış, hakem, uyarı ile geçiştirmişti. Birkaç dakika sonra, Beşiktaşlı Ekrem in faulüne, tereddütsüz kartını çıkarmıştı. Ne demişler: Dervişin fikri neyse, zikri de odur. Hak yok, adalet yok. Futbol Federasyonundan ve hakemlerden şikayeti olanlara, dersleri veriliyor. Bence futbolun da Ergenekonu var. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..