Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Kimsesizlik...

Kimsesizlik...
 

sevdiğim ;

Sen benim dünüm, bugünüm, yarınım, geleceğim, umudum, sevincim, göz yaşım, yalnızlığım, dostum, arkadaşım seni çok seviyorum bir kez daha anladım....

Ne olur sevgilim sen ağlama, sen üzülme... Ben hep seni bekleyeceğim merak etme...

Nasıl yaptılar bitanem bunu bize nasıl ayırdılar, nasıl kıydılar bize sevdiğim?

Odamın her yeri sen kokuyor yastığım, yatağım, pijamlarım.... kahretsin ki bu nasıl bir yalnızlıktır senden başkası çare olamıyor, senden başka ilacım yok benim...

Her gece hayalinle sarmaş dolaş yatıyoruz... Yine yanımdasın diyorum ya sana ''nasıl?'' diyorsun...

Gözlerimi kapatıyorum seninle olan her saniyemi düşünüyorum, dinlediğimiz şarkılar, izlediğimiz filmler, güldüğümüz anlar...

Kötü olan herşeyi sildim attım... Zaten biz senle hiç kavga etmedik ki... Tek sorunumuz ailen...

Söz verdim kendime hep iyi düşünücem ve yanında olduğum her anın tadını cıkarıcam...

Göğsüne yatacağım kalp atışlarını dinleyeceğim...

Geçen gün kaçalım dedik ya sonra sen ''ailene bunu yapamam'' dedin haklıydın... Benim ailemin hiçbir suçu yok ki... Ya seninkileri ne yapcaz? Gazetede okudum ''sevdiği kızı istemeye gitmeyen abisi ve ailesini vurdu'' diye... Düşündüm...Bazen kendimi öyle kaybediyorum ki öyle çok isyan ediyorum ki ailene!!! anlatamam!!!

Korkuyorum kendimden...

Dün gece çok ağladım yine... Yastığıma sımsıkı sarılıp ağladım kimse duymasın beni diye, için için ağladım... Sensizliğime, seni bu kadar kolay kaybedebilmeme ağladım... canım cok yanıyor sevgili sensizlik çok zor geliyor...

söz vermiştim kendime bir daha senden bahsetmeyecektim söz demiştim... ama bak kendime verdiğim sözü bile tutamıyorum ben...

hiç bir şeyin tadı yok artık hiç bir şeyin önemi yok...

seninle herşeye varım demiştim ya... şimdi neden yoksun?

gittin ama bütün inancımı güvenimi de alıp gittin... kime güveneyim sevdiğim sensizlikte kime inanayım? En çok sevdiğim bu kadar canımı yakmışken ben kime inanayım?

Bildiğim ve emin olduğum tek şey seni çok seviyorum ve sensizliği yaşamak çok zor geliyor.... bir sevmiyorum desen, birgün bitti artık görüşmeyelim desen...

Çok zor geliyor herşey çok zor geliyor... senin dediğin gibi '' sensizlik ne öldürüyor ne güldürüyor süründürüyor...''

severek ayrılmak ne kadar zormuş sevdiğim...

Şarkımızda da dediği gibi ''odamın hayaletisin sessizliğine aşığım...''

 
Toplam blog
: 19
: 637
Kayıt tarihi
: 04.03.09
 
 

1986 Eskişehir doğumluyum. Aydın' da yaşadım bu yaşıma kadar acımı tatlımı aşklarımı dostluklarımı....