Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Kimseye etmem şikâyet! Milliyet Blog rengârenk

Kimseye etmem şikâyet! Milliyet Blog rengârenk
 

Gül bahçesinden güller topladım, yanına fuller, lavantalar, ortancalar, melisalar ve karanfiller kattım.

Rengârenk çiçeklerle derlediğim bir buketle, usulca blog kategorisinin kapısını çaldım.

Bu günlük gelebilir miyim diye izin aldım.

Güneş tüm haşmeti ve ihtişamıyla ve de sıcaklığı ile kavururken ortalığı; mevsimden olsa gerek, arkadaşları aradım!

Kimi gitmiş tatile, denizin ve yazın keyfini sürmekte.

Kimi ev taşıma derdinde.

Kimi sağlık problemleri ile uğraşmakta.

Kimi kendi halinde, vermez hiç ses seda.

Kimi de kitap yazacağım diye, blog yazılarına mola vermekte.

Velhasıl kelâm! Kimseleri bulamadım!

Toplantılar da kaldı, netice itibariyle güzün gülümseyen aylarına.

Milliyet Blog toplantıları olmayınca da eksik kaldı fotoğraflarım!

Sermaye tükendi de!

Tefrika halinde yazdığım yazılar bitti sanmayınız sakın!

Mutfak tecrübelerime dayanıp, çiğ börek tarifi bile yazar yine yazarım!

Ya da bir Çerkez tavuğu anlatırım ki; parmaklarınızı bile yediririm!

Pembe domateslerin de tarihçesinden başlayıp, tohumundan ürün alınıncaya dek tüm evrelerini yazarım.

Aslında! Bugüne değin hiç kaygı duymadım.

Nedir ortalama sayım?

Vay! Bugün kaç tık almışım?

Büyük bir sevinç ve mutlulukla yazar, yazabildiğim yazıları da kıvançla beğenilere sunar ve paylaşırım.

Bakmayınız öyle nükteli cümleler kurduğuma! İstersem, hisli dokunaklı öyle kurgular yaparım ki yazdığım yazılarla herkesi ağlatırım.

Milliyet Blog en kapsamlı, en renkli ve en kaliteli site internet dünyasının içinde.

Nereden biliyorsun derseniz eğer? Tecrübelerim ve üye olduğum sitelerle mukayese ettiğimden bunu rahatlıkla ve övünerek söyleyebiliyorum.( Demem asla! Aile falan diye, aman aman aldım bu konuda da dersimi de!)

Gönlünce, kaleminin erdiğince yaz istediğin kategoride.

Ne kısıtlayan var, ne de hevesini törpüleyen kimse.

Uzmanlık alanım pek ilgi çekmese de. Konu sıkıntısı çekmem mümkün görünmemekte.

Zira canım ülkem, rengârenk bir ülke.

Kapağını bir aç ne mücevherler dökülür hazine sandığından ne!

Hele de yazdığım yazılar, yayına girebilmek için sabırsızlıkla sıralarını beklemede.

Şimdi renkli çakıl taşları biriktirmekteyim, yeni bültene.

Kim ne derse desin! Ya da ne yazarsa yazsın fikrince!

Milliyet Blog bu uçsuz bucaksız net ortamında en güzel site.

Ne mutlu kıymetini bilene…..

Saygı ve sevgilerimle….

Ayşen Arslangiray Kura

20.08.2011/ Kuşadası  
 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..