Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Kimsin sen

Kimsin sen
 

Korkak...


Yolunu kaybetmiş,terk edilmiş
Bir köpek acizliğinde ...
İşte karşımdasın,
Timsah gözyaşlarınlarınla!
Korku dolu gözlerini dikmiş üzerime.

Emeğim götürdü seni,
Benim bilmediğim diyarlara.
Seni götürürken devirdi beni...

Oturmazken sen zevk için bile kaldırım taşlarına,
Çaresizlikten yatar oldum,ben...
Pas pas niyetine gözlerinizde.
Altın kaplamalı kaşıklarla,
Gümüş kaplamalı taslarda doyururken aç gözünüzü,
Bulamaz oldum ben içindekini!

Kurşun geçirmez arabalarınızla dört dönerken etrafımda,
Elli kuruşa mendil sattım ben sana!
Camını sildim,
Ayakkablarını boyadım,
Simit sattım!
Kendim yiyemezken önümdeki yüzlercesinden...

Üç maymunu oynarken yıllarca,
Açıldu gözlerim
Ölümünü gördüğüm yoldaşımla!

Bildiğini bildiğimi biliyorsun,
Bilmemezlikten geliyorsun...
Bildiğimi bildiğini biliyorum
Ama ben susmuyorum!

Uyuttuklarını uyandırtmak için,
Kazandırttıklarımı almak için,
Kendimi senden farklı kılmak için,
Bu uğurda can veren yoldaşlarım için
Susmuyorum!


6 Mayıs 2009

 
Toplam blog
: 13
: 255
Kayıt tarihi
: 30.12.11
 
 

1991 İstanbul doğumluyum. Dumlupınar Üniversitesi'nde İşletme bölümü öğrencisiyim. Yazmayı seviyo..