Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

05 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Kin

Kin
 

..


Yarı yaşımdaydılar; ben kırk, onlarsa yirmi

Al kırmızı bayraklar sarkar evlerden, her birinden

damlayan kan; herbirinden yirmi

“Beni alsın söyle, guzuum beni alsın söyle!” diye ağıtlanır Anadolu,

Kadın, gardaşları, babası, köyü, kasabası, şehri.

Mermi savunmasıza yönelir, uzaklardan taşınıp gelir,

İki yöne patlar tüfek, mavzer iki yöne,

Biri gardaşıma, biri kardeşime…

Yüreklere düşmüş bir kere

Kinler…

Mermi yıkar, öfke temizler, kan akar toprak toprak,

Gözyaşları akar testiye, orta yerde, içi dolar damla damla

Yeni kinler, yeni öfkeler, yeni silahlar ve savaşlar,

Sıra sıra bekler eskimez savaşlar.

Yavrum guzum, söyle beni alsın, fazla yaşadım,

Hem yükte hem pahada doldum doldum

Beni götürsün, en berrak en saf, en güzel kalbinle sen kal

“İçinden sağ çıkılmayan” fani dünya, sana kalsın.

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..