Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '16

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Kınadım, kınadın, kınadık...

Kınadım, kınadın, kınadık...
 

Canım oğlumm:)


Fotoğrafta görmüş olduğunuz yakışıklı benim tatlı mı tatlı oğlum Toprak...Yüzü gözü görünmese de -ki bu silinmiş hali- şirin mi şirin iki oğluşumdan önce doğanı...

Dün pişik kremini, hani şu yoğun olanlarından, poposu dışında her yerine ve odasının her yerine sürmüş, beş kere yıkandığı halde hala arınamamış olup kuzucuğum titremeye başlayınca banyo eylemi sonlandırılmıştır. Hala yapış yapış dolaşmaktadır. Bugüne kısmet inşallah!

Şu günlerde pek gülecek halimiz kalmadığı için gülümsetmek istedim sizi.

Ne de olsa bir terör eylemini daha Allah’a havale ettikten sonra yaşamımıza devam ediyoruz. Ne güzel değil mi? Kınadım, kınadın, kınadık! Üzerimizden büyük bir yük kalktı, görevimizi tamamladık!...

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..