Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kınıyorum

Kınıyorum
 

Nice fidanlar toprağa düştü yine. Analar kan ağladı. Ateş düştüğü yeri yaktı.
Bir tarafta umurazlar eğlenmekte. Diğer tarafta gençler toprağa düşmekte

Bitsin artık bu terör. Herkes paylaşsın. Birileri yatarken birileri kan ağlamasın.

Bu vatan hepimizinse neden herkes aynı duyarlılıkta değil. Anlamak çok zor.

Yazık oluyor çocuklarımıza. Bitirin artık bu savaşı.

Bu akşam ben de 21.30 daki eyleme herkesi davet ediyorum.
Işıklarımızı söndürüp yakalım. Duyarlılığımızı aleme gösterelim.




resim kaynağı: www.karincalikoyu40.com




 
Toplam blog
: 15
: 826
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Ölüdeniz'de yaşıyorum. Denemelerimi Milliyet blog kanalıyla geliştirmek istiyorum. Yazmak kendini if..