Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Kir

GEÇİYORDUM; KALDIRIMIN BOYUNU ÖLÇEYİM DEDİM. DEMEZ OLAYDIM.
Ellerimden tutup, ayaklarıma vurdular. Ayaklarımki nice prangaların çürütemediği şeylerdi onlar....lakin alışkın değildi öyle köteğe olsa olsa  tek bir eylemin masum suçlularıydı onlar. Oysa el dediğin öyle mi ! Kir ve pasın içinde yoğrulmuş,  her zaman hazır ve nazırdır onlar....Yeterki dokunsunlar bir yere, sıvama işinin erbabıdırlar. Üstün başın çamur içinde kalır, ya ruhun ! Şu eller; erbap ve usta olmanın ayrıcalığını yaşatır ve bir su damlası ayrıcalığında pür-ü pak olurlar...

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..