Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '07

 
Kategori
Müzik
 

Kıraç ve Haluk Levent

Kıraç ve Haluk Levent
 

Herzamanki gibi servisime bindim, işime gücüme bakmaya gidiyorum E-5 karayolunda çalıştığım tersaneye doğru. Serviste de kankam Kıraç'ı dinliyorum. Mp3'ümde çalan parçası da " Sana Mecburum ." adlı parçası çalıyor ama parça parça değil, tek parça =)))Bir insan bu kadar mı harika kaset yapar ya en süperinden. Ses desen perfect, e karizma da var. Biraz da kilo alsa tam yakışıklı olacak adamım. Kıraç ve Haluk Levent'in sayesinde gitar çalmaya merak salmıştım en derininden. Hala çalmayı öğrenemedim ama içimde bir yumruk gibi kaldı gitar çalabilme içgüdüsü en yenilmemişinden... Org çalmasını da çok severim. Şimdi ukalalık olacak ama kulağım çok hassastır. Sesleri çok iyi dinlerim enstrüman çalarken. Notaları bilmem orgda ama kulağım çok iyi olduğu için istediğm parçayı orgta çalabiliyorum. Ufak bir deneme yanılma testlerinden sonra şık ! diye parça yerine oturuveriyor.İlk başlarda halay , Ferdi Tayfur parçası, ve en zevk alarak çaldığım parça da ( ama o zamanlar ) İbrahim Tatlıses'in "Gülüm Benim " şarkısıydı. O başlangıç noktası yok mu orada biterdim. Dahaları dediğim gibi Kıraç ve Haluk Levent'e odaklandığım için onların şarkılarından başka şarkı çalmaz olmuştum evde. Genelde evde çalardım orga kulaklığımı takarak.Bazen annem seslenir seslenir bana ulaşamazdı. Gökhan nerde? Org çalıyor tabii ki.=)) en müzikalinden ...

O orgu bana saolsun babam almıştı. Hatırlıyorum Beyazıt Meydanı'nın orada Polanya Pazar vardı oradan almıştık o zamanın parasıyla 250.000 liraya almıştık ( sene 1900 çift sıfır =)))) yok yok sene 1990 filandı herhal ) =PP işte böyle başlamıştı müzik sevgim. Ama içimde hep uhde kalmıştır, ortaokula giderken müzik dersinde sevgili Çiğdem Şahin hocam vardı ( kulakları çınlasın ) onun orgu kocamandı. Hep dalgın dalgın bakardım ders boyunca orguna. Hep cesaretimi toplayıp hocama söylemek istemiştim orgunu çalmayı. Ha söylicem ha sölicem derken fırsat bulamazdım en tüh ! ' ünden.

Hep içimde kaldı ve de kalacak büyük bir org sahibi olmak. Ama şuraya yazıyorum oğlum biraz daha büyüsün, ona alacağım en büyüğünden. Ne Arif Susam, ne de Ümit Besen hepsi yalan =)) Onlar bile kıskanacaklar =)))) Arif Susam hele ben bir susam diyecek, Ümit Besen ise artık hiç besemeyecek =)))))))

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..