Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '19

 
Kategori
Şiir
 

Kırağı Vurmuş Meyve Dalı

Aymadı ruhum bu gün,
Alacakaranlığında hala sabahın.
Bilemiyorum,
Zaman mı yanlış, mekan mı?
Bu kurşuni bulutlar iyi anlatmıyor.
Sadece bir damla umut.
Beynim karıncalanıyor,
Pisi gibi uzanıp sobanın yanına
Uyumak varken mırıl mırıl
Susmuş dilime inat
Durmadan konuşuyor beynim.
Yeter artık düşünmek istemiyorum.
İstemiyorum tasalanmayı,
Gelecekte yaşanacak onca güzellikler var iken.

Beynim karıncalanıyor.
Az kaldı
Daha da az.

Yanlış dediğim ne varsa parçası olmaktan yoruldum.
Gelecek güzel günleri beklemekten yoruldum.
Gelecek de bir gün gelecek elbet,
Ya ben olmayacaksam o gelecek içinde?

Dediler ki çok bilenler
Bu anı yaşa, kaygılanma gelecek için.
Hangi an?
Kurşuni bulutlar altında
Nisanın onunda
Beklerken baharı
Kırağı vurmuş meyve dalı.

 

 
Toplam blog
: 71
: 606
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

1967 Yakacık doğumluyum. H.Ü. Edebiyat Fakültesi'nde 2 yıl öğrenimden sonra İ.Ü. Arkeoloji ve San..