Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE "SEMRA ABLANIZ"

http://blog.milliyet.com.tr/semra_sahin

06 Eylül '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kiralık, umumun faydalanacağı merkezi yerlerdeki abdesthaneler!

Kiralık, umumun faydalanacağı merkezi yerlerdeki abdesthaneler!
 

Semra Şahin, Yok öyle lolipop, çubuğu boğazına kaçar dikkat et dedi. (Laf Salatası)


KIZIM SENİ ABDESTHANECİYE VERECEĞİM, VALLAHİ PARA GANİ, DUYMASIN Tİ’YE ALIR BİZİM “Gani”… "Müjde"

Kasımpaşa, Eminönü, Tophane, Yerebatan Sarayı, Topkapı, Yalova, Şemdinli, Hakkari, Beytüşşebap, Darende, Çankaya, Dikmen, İkizdere’de ihaleyle kiralık abdesthaneler…

Mükemmel bir gelişim.

TABİKİ BU GELİŞİMİN AKTÖRLERİ BELLİ ALACAK İŞİ

Yıllardır en çok paçaları çemrenmiş, dükkanları önünde ellerinde plastik ibrikle abdest alırken gördüğüm ağabeylerime kardeşlerime üzülürdüm…

Yahu derdim adamın haline bak ne içler acısı bir durum…

Adamın, Suud’isi, yollara yığınla çeşme yaptırmış, üstelik de “Zemzem” suyu akıyor.

İster iç ister abdest al…

İşte ülkenin, insanına verdiği değer, …

UMRE’NİN BAKIŞ AÇIMA ETKİLERİ

Kitabımın 312 sayfası 4 ncü paragrafında bu konuyu detaylarıyla açıklamışım. İsteyenlere, ödemesiz ve imkansız gönderiyor yayınevimiz.

Müthiş bir olay bu ülkem açısından değerlendirdiğimde…

Sosyal gelişim infilakı (patırdaması)

“Yok öyle lolipop,

Çubuğu Boğazına Kaçar Dikkat Et” diye yazdığım.

Siyasi, Ekonomik ve Riyakar içerikli, “Laf Salatası” dergisindeki yazım bugüne kadar gelmiş geçmiş en çok okur sayısına ulaşmış.

SEMRA HANIM DİYOR, BLOG EDİTÖRÜM

Bu hız devam ederse, “Guinnes” e başvuracağız.

Bende aman dikkatli başvurun da kafanız yarılmasın dedim.

Ay dayanamıyorum;

Hahhhhhhhhhhhh.

Hahhhhhhhhhhh…

Haaaaaaaaaaaaaa.

Duydunuz değil mi…?

Elde ne Blog Editörleri var bilmiyorsunuz..

Sabah akşam saygıyla telefon ederek, halimi hatırımı sorarlar…

Çayımı kahvemi yollarlar…

Her konuşmalarının sonunda da şu cümleyi kullanırlar…

BAŞKACA BİR EMRİNİZ VAR MI, SEMRA HANIM HOCAM..!

Esasında bu durumu mülahazalarımı iyice bir netleştirerek, son haline getireyimde sonrasında, başarılı işkadını, o güler yüzlü kardeşime göndereyim.

Merak mı ettiniz kim diye…

Bu köşelerinde yazdığımız yerler de dahil, tüm “Doğan Medya Grubu”nun en baştaki yöneticisi.

Vuslat Doğan Sabancı….

Ümit Boyner’ hanımefendiyi de çok severim. Bir Hanım olarak takdirlerim üzerindedir.

Kadın olması yanında, yerine yakışması da önemli. Arada bir telleşiriz...

Beyni, hırsları, kompleksleri, yaşamı, yaptıkları ve yapacaklarıyla örtüşen bir olumluluğun ardında ve önünde.

ÜMİT BOYNER’DEN ÖNCEKİ DE HANIM ARKADAŞIM.

O da makamına çok yakışıyordu.

Kim..?

TÜSİAD'IN ESKİ BAŞKANI, ARZUHAN DOĞAN YALÇINDAĞ

Bilindiği üzere giderayak,

TÜSİAD'ın Başkanı olarak;

Arzuhan Doğan Yalçındağ, Nöbeti teslim etmeden önce kürsüye geldi ve AK Parti hükümetini enine boyuna eleştirmişti… Tebrik ettim o zaman kendisini.

TÜSİAD bu, geçmişte nam saldığı korkuları siyasi iktidarları titretmiş benim tabirimle, bir “Teşkilatı Mahsus-iye…

İHALEYLE KİRALANACAK ABDESTHANELER

Kasımpaşa, Eminönü, Tophane, Yerebatan Sarayı, Topkapı, Yalova, Şemdinli, Hakkari, Beytüşşebap, Darende, Çankaya, Dikmen, İkizdere’de ihaleyle kiralık abdesthaneler…

Vallahi mükemmel bir yaklaşım.

Gider gider rahat rahat millet abdestini alır.

Acaba gusül de dahil mi, eğer dahil ise millet daha temiz ve imanlı gezecek aramızda desenize…

Bu konuda yaptığım araştırmalarda, abdest alan insanların çoğunun cebinden çantasından yapılan hırsızlık olayları milletin artık abdest almaktan uzaklaştığı ve camilere gidişlerin de azaldığı yönünde odaklanıyor.

HAL BÖYLE OLUNCA DA “İMAM-I ULEMA” LAR SIKINTIDAYMIŞ

Aynen öyle, imamı ulemalarımız neden sıkıntıda, çünkü camiiler boşaldıkça,

1. Yeni imamlar yetiştirilmesi ihtiyacı doğmayacak.

2. Yeni imamların kadrolara devlet memuru olarak atanması gerekmeyecek.

3. Yeni din adamları gerekmeyeceği için din temelli “İmam Hatip” ve benzeri okulların açılmasından vazgeçilecek.

4. Vesaire, vesaire….

5. Ha birde, belki de, AB, abdesthane konusundaki kıstasları da belirlemiş olabilir.

ZATEN İLERLEYEN ZAMANDA “AB” DEN “AAAAAaaaaaa….” DETİRTECEK YENİ KARARLAR DA GELECEKTİR…

Örneğin tahminimce;

1. Evliliklerin kısıtlanması, yıllık evlilik oranının %376 dan, %5 lere çekilmesi gibi…

2. Çocuk yapılması hususunda, Başbakan en az 3 diyorsa da, bu kez, “AB” “YOK MİNUTE” diyerek evliliğin ilk beş yılı kesin çocuk yapılmayacak, sonrasında da en az üç düşük yapıldıktan sonra, “AB ÇOCUK ÜRETİM MERKEZİ” nde yapılacak dölleme ile, bir ikiz çocuk yapma izni verilecek olmasından da hiç de şaşkınlık duymayacağım.

İŞTE BU NOKTA ÇOK ÖNEMLİ BİR “CHARLES DARVİN DURUMU

Charles Darvin Durum, Hakkında, Blogda vefat etmezsek yazacağım.,

· “Dişi Sineğe Tecavüz Eden Boğayı Erkek Sinek Öldürdü”

· “Edison Durumlar”

· Zılgıt çekilir mi, yenilir mi..?”

· Blogmatikli Sendromiks Senzosizulis”

· “Yespliss (Yes Please) Sendromiks Attentioniks”

· Charles Darvin Durumların, AB Nezdindeki Son Tezahürü”

· Anayasa Referandumunda, 13 Eylül Sonuçlarını En İyi Tahminleyen Zevatlar ile Edemeyen Kavatlar”

· Yok öyle Lolipspop, Çubuğu Boğazına Kaçar Dikkat Et”

· “Baklayı Oduna Vurmakta Cevahir Olanlar, Bakla Suyu İçsin, Baltasını Bilesin.”

· “Dam Başında Saksağan Vur Beline Kazmayı Durumlarından Ötürü İşinden Ettiklerim”

(Daha önce de yazmıştım. Yazılarımı Süleyman Ekim, kardeşimiz ve diğer cevval-i umum, güzel şeyler yazmakta üstat kardeşlerim işleyebilir ve televizyon örtüsü olarak da Blogumuz üzerine örtebilirler…)

Alo alo….

Semra Şahin ile mi görüşüyorum.

Buyurun benim efendim.

(Burası zabıta derdik şaka olsun diye eskiden millete)

Bi dakika…

Hahhhhhhhhhhhh.

Hahhhhhhhhhhh…

Haaaaaaaaaaaaaa.

….

…..

Hocam benim ben, geçen kesilmiş ti, ya…

NE KESİLDİ, SÜT MÜ, MEZBAHANE DE KOYUN MU…?

Kız oğlana mı, oğlan kıza mı…?

Kim Allah aşkına kim kime kesildi..?

Kim nerede kesildi..?

Hocam benim yahu….

Ahkam Bloklok”

Geçen gün sizi aramıştım da, telefonumuz kesilmişti ya….

Ben sizi “Dandikistan” dan arıyorum, mesafe uzun…

Anladım, şimdi anladım…

Hahhhhhhhhhhhh.

Hahhhhhhhhhhh…

Haaaaaaaaaaaaaa.

Evet konuşmamız aniden kesilmişti…

Değil mi, “Ahkam Bloklok”

Anlat bakayım, konu nedir canım kardeşim,

“Hocam ben; Türkiye’nin ve Dünyanın En Büyük Blog Stesini yapan, Webmasterim…

Öyle mi…

Tebrik ederim…

Aloooooo…..

Alo alo….

Aloooooooooooooo…….

Telefon kesildi , tekrar ararsa öğrenir size de aktarırım.

Ahkam Bloklok” u ve, Türkiye’nin ve Dünyanın En Büyük Blog Stesinin ismini ve resmini

Anlaştık mı..?

Bir dakika…

“Dandikistan” mı…???

Yine bir ülke mi bölündü yahu…

DOĞRU SÖZE YORUM YOK:

Sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar sürüyor.” Can YÜCEL

Saygılarımla…

Semra ŞAHİN

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE

“SEMRA ABLANIZ”

E-BİLGİ İÇİN: bizebilgi@hotmail.com

ÖNEMLİ DİPNOT BİLGİSİ:

Tüketici Köşesinde, “Semra Ablanız” Milliyet Blog sayfalarımdaki yazı ve resimlerimi,

İsmim, Soy İsmim ve yazının Kaynak linkinin gösterilmesi suretiyle alabilirsiniz.

Yazılarımın tüm telif hakları, “TÜKORDER” Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Merkezi’ne aittir.

 
Toplam blog
: 75
: 3116
Kayıt tarihi
: 28.08.09
 
 

Tüketicileri bilinçlendirmek, haklarımızın aranmasına çözümler üretmek üzere faaliyette bulunanları ..